wtorek, 5 czerwca 2012

Calvin Klein- ckIN2U- perfumy + żel pod prysznic

Przedstawiam Wam mój jeden z ulubionych zapachów na lato ;)

Kupiłam je na promie, jeszcze jak płynęlo sie do Anglii wtedy mozna było jeszcze poszaleć taniej z zakupami, bo teraz to już Euro Tunel niestety ;(

CALVIN KLEIN- ckIN2U










NUTY ZAPACHOWE:

Podstawa: sycylijska bergamota, różowy grejpfrut, liście czarnej porzeczki,
Serce : orchidea miodowa,  biały kaktus,
Baza: drewno czerwonego cedru, ambra, suflet waniliowy,


Przede wszystkim perfumy zaliczam do zapachów świeżych, lekkich i raczej dziewczęcych. Intensywnie wyczuwalny jest różowy grejpfrut, który potem zmienia się z porzeczką i cedrem na przemian, to sprawia, że bardziej sa one owocowe, delikatne alez takim " powerem". Zapach nie jest ciężki ale energiczny, słodko-cytrusowy, który utrzymuje się dość długo. W polączeniu ze skórą idealnie współgra, tworzy się nieziemski zapach, który intryguje. Możemy je używać na co dzień jak i na wieczór.
Myślę ,że ten zapch poleciłabym bardziej dziewczętom  frywolnym , szalonym i lubiących jeszcze poszaleć ;)) Kobietom przed 30-stka jak i po radziłabym już inne zapach, bardziej treściwe.

Opakowanie pomysłowe, choć czasem denerwujące, bo przez ten plastik nie można dokłądnie zobaczyc ile perfum jeszcze zostało w butelce. Poza tym jest dość ciężka jak na pachnidło.

Cena:  120 zł za 150 ml- ale można też kupic taniej w promocjii np, w Drogerii Natura ;)

Mam same pozytywne wspomnienia z tym zapachem, podróż do Anglii, za którą tęsknię i tamtejsze zakupy







Dodatkowo jakiś czas temu kupiłam, taki sam żel pod prysznic w Tk Maxxie za .. 15zł ha niezle co??
Jest tak cudowny, że szkoda że wzięłam tylko jeden. Zapach identyczny jak perfumy i pozostaje na skórze długo długo i mam wrażenie jakbym spryskała się perfumami , taki jest intensywny., Pieni się doskonale, wydajny, poręczny, no bomba ;)) Za 200 ml tak dobrego kosmetyku warto  czasami czekać w kolejce ;)

Buziam ,
Magda

13 komentarzy:

  1. jak ja bym chciała taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za 15 zł to i ja bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąchałam w drogeriach nie raz i zawsze mam ochotę go kupić, ale mam pełno innych zapachów do wykorzystania... kiedyś na pewno kupię! :D I moim zdaniem to on taki typowo damski nie jest... myślę, że jakby facet użył, to nikt by się za specjalnie nie skapnął XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyróżnienie :-) http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/2012/06/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach bardzo podoba mi się na kimś, ale na sobie nie bardzo - wyczuwam jakąś męską nutę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. w najbliższym czasie sprawdzam zapach w Sephorze bo wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetny flakon! ciekawe jak tam zapachowo..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie ,że w Anglii mają lepsze kosmetyki :D Będę musiała odwiedzić TK MAXX ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo go lubię i używam od dawna:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger