poniedziałek, 5 sierpnia 2024

Świadoma i dojrzała pielęgnacja z serum MIXA

 

Kochane, czy Wasza skóra z wiekiem też szaleje? Ja myślałam, że mnie osobiście nic chwyta, prócz nieubłagalnie mijającego czasu. Jednak od może ponad roku zauważyłam zmiany, które powodują, że moja dotychczasowa pielęgnacja idzie do wymiany i to takiej konkretnej. Do niedawna wystarczały mi mocno nawilżające kosmetyki i moja cera była happy. Teraz niestety już tak nie jest! Prócz mojej suchej skóry, doszły zmiany, które raczej stawiałbym na przebarwienia, które wyglądają no nie oszukujmy się mało estetyczne! 

W poszukiwaniu produktów, które dogodziłyby zarówno mnie jak i mojej skórze, na moje szczęście pojawiła się nowa linia kosmetyków MIXA! Dokładnie chodzi mi o sera do twarzy z gamy Mix & Match! Ogólnie mamy ich trzy rodzaje bowiem w tej linii znajdziecie serum przeciw Niedoskonałościom z kwasem salicylowym i niacynamidem, serum przeciw przebarwieniom z witaminą Cg i wasem glikolowym oraz ostatnie serum nawilżające przeciw przesuszeniom z kwasem hialuronowym i kwasem mlekowym. Te dwa ostatnie, to właśnie moje odkrycie, które jest ze mną codziennie podczas mojej zarówno dziennej jak i nocnej pielęgnacji. Dlatego dziś chciałabym Wam je troszkę bardziej przybliżyć.


SERUM PRZECIW PRZEBARWIENIOM Z WITAMINĄ CG I KWASEM GLIKOLOWYM


Jest to serum, ze stabilną formą witaminy C i kwasem glikolowym, dedykowane właśnie osobom borykającym się z przebarwieniami. Oba te składniki aktywne pozwalają na wyrównanie kolorytu skóry, rozświetlając ją i zapewniając delikatne złuszczenie.


Mam cerę mieszaną ale przebarwień do niedawna nie posiadałam. Na początku myślałam, że może jakie tymczasowe zaburzenia jednak, po ekspozycji słonecznej, gdzie "plamki" pokazały się coraz liczniej i intensywniej doszłam do wniosku, że czas wdrożyć kosmetyki, które pomogą mi je zniwelować. Tak też sięgnęłam po serum MIXA. Na początku stosowałam go rano i wieczorem na dobrze oczyszczoną skórę. Bardzo fajna, przyjemna formuła, która dobrze się aplikuje jak i szybko wchłania. Kosmetyk ma lekko żółtą barwę ale na skórze jest niewidoczny. Na dzień dobry serum zachęca swoim zapachem, który jak na tego rodzaju kosmetyk jest dość intensywny. Jeśli chodzi o efekty, to trzeba troszkę odczekać by zauważyć , co tak naprawdę zmieniło się w skórze. Na samym początku serum fajnie nawilża, buźka jest miękka i przyjemna w dotyku. Z czasem zauważyłam, że regularne stosowanie tej wersji delikatnie rozjaśnia cerę i ujednolica jej koloryt. Cera wyraźnie staje się bardziej promienna a moje plamki....jakby się wystraszyły!


SERUM NAWILŻAJĄCE PRZECIW PRZESUSZENIOM Z KWASEM HIALURONOWYM I KWASEM MLEKOWYM

Ta opcja nawilżająca przeznaczona jest dla osób posiadających cerę wrażliwą lub skłonną do przesuszenia. Kwas hialuronowy pozwala zapewnić skórze odpowiednie nawilżenie a kwas mlekowy dodatkowo wzmacnia barierę hydrolipidową.

Tutaj serum ma kolor już przezroczysty a jego formuła nie odbiega od koleżanki. Wygodna pipetka dozuje wystarczającą ilość by nanieść produkt na twarz. Serum nie lepi się, szybko wchłania i szybko daje uczucie ukojenia i nawilżenia. Jest to wersja idealna do codziennej pielęgnacji. Produkt nie roluje się, nadaje się pod makijaż jak też pod krem na noc czy też na dzień. Dodatkowo serum lekko wygładza twarz oraz minimalizuje podrażnienia. Serię z kwasem hialuronowym często też dodaję do maseczki z algami, dzięki czemu efekty są jeszcze lepsze ;) Fajne jest to, że serum MIXA mają szerokie spektrum zastosowań, więc każdy znajdzie coś dla swojej skóry!

Co warto jeszcze wspomnieć, że formuły serum możecie sobie miksować wedle uznania jak i potrzeb Waszej skóry. Wystarczy je nakładać warstwami na różne  strefy twarzy, wmasować i cieszyć się piękną i zadbaną cerą!

Serum MIXA obecnie dostępne jest w promocji w Rossmanie i potrwa od 23.07.2024 do 08.08.2024 ;)


#mixa #skincare #mixaserum #serumlab @mixa_polska


                                                         Pozdrawiam,








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My women's world , Blogger