piątek, 30 sierpnia 2024

Oszczędzanie z porachovane.pl


Oszczędzanie pieniędzy to dla mnie bardzo ważna kwestia i chyba wyssana z mlekiem matki. Odkąd pamiętam miałam wpajane "ciułanie" grosz do grosza. Szczerze? Jestem wdzięczna mamie, że nauczyła mnie tego bo do dziś wydaję pieniądze z rozsądkiem oczywiście zdrowym. Kiedy zostałam mamą kwestie finansowe stały się jakoś bardziej ważne, gdyż mam wrażenie, że portfel nigdy się nie zamyka. Żeby mieć wszystko pod kontrolą starałam się jakoś ujarzmić Nasze wydatki ale niekoniecznie dobrze mi to szło. Do czasu kiedy trafiłam na stronę porachovane.pl oraz metody kopertowej.

Rządzi tam Pani Izabela, która dysponuje mnóstwem wiedzy na temat jak uporać się z Naszymi wydatkami przy okazji oszczędzając kilka złotówek ;) Sklep posiada dosłownie wszystko co potrzeba by Nasza portfel odetchnął a wydatki stały się bardziej przejrzyste i przyjemniejsze. Sama miałam nie lada problem, bo kompletnie nie wiedziałam jak się zabrać do planowania domowego budżetu.  Pani Izabela chętnie odpowiada na pytania i doradza w kwestii naszego zamówienia.



Pierwszą ważną rzeczą są segregatory, dostępne w trzech rozmiarach. Na stronie porachovane.pl znajdziecie mnóstwo wzorów a jak będziecie mieli dylemat to Pani Iza bardzo szybko Was z niego wyprowadzi. Ja zdecydowałam się na wersję geometryczną  oraz w skórzany w ciepłym, camelowym odcieniu. Plannery posiadają przegródki na karty czy inne dokumenty oraz koperty transparentne na suwak jak też kolorowe z naklejkami do podpisania. Oczywiście jest możliwość personalizacji wedle własnych upodobań.. 

W pierwszym z nich znajdują się same wyzwania oszczędnościowe. Co to takiego? A no są to karty, dzięki którym uczysz się oszczędzania poprzez "zabawę". Każda z kart ma swoją kategorię ( Wasz cel, na który zbieracie pieniążki), która jest gdzieś w Twoich planach i to Ona pomaga Ci je zrealizować poprzez odkładanie konkretnej sumy. Świetna sprawa, bo karty są kolorowe, laminowane i część z nich nawet jest dwustronna. U Pani Izabeli możecie zakupić gotowe wyzwania a znajdziecie nawet i gry oszczędnościowe, które również doskonale sprawdzają się podczas zbierania gotówki do skarbonki ;) Wystarczy wejść na stronę a tam jest wszystko co chcecie ;)



Kolejny segregator to już troszkę wyższa szkoła jazdy, przynajmniej dla mnie. Zawiera on karty, które pomagają zaplanować dokładnie miesięczny budżet jak też pomagają kontrolować wydatki dzięki poszczególnym tabelom ( dochody, koszty stałe, zmienne, roczne, rata kredytu itp.). Do tego roczne podsumowanie budżetu, które pokazuje Wam czy przykładacie się do oszczędzania  ;) Bardzo precyzyjnie można sobie rozpisać, wszystkie Wasze koszta i to wszystko w jednym miejscu! Oczywiście te karty są też laminowane, czyli wielokrotnego użytku. 


Kochani, jeśli szukacie oszczędności a nie wiecie jak się do tego zabrać, to naprawdę z czystym serduchem polecam wskoczyć na stronę porachovane.pl lub na kanał YT do Pani Izy, gdzie dokładnie możecie zobaczyć na filmikach jak to wszystko działa. Sama na początku miałam małe problemy ale kiedy wzięłam się w garść, wszystko sobie rozpisałam to uwierzcie mi, wszelkie zakupy są czystą przyjemnością bez nadprogramowych niespodzianek. Do tego każdy miesiąc uwieczniam "lampką szampana", kiedy to mój budżet jest coraz bardziej udoskonalany i to w jak wspaniały sposób. Do tego moje cele, które sobie wyznaczam ziszczają się bez konieczności drastycznych wydatków...i koperta, która staje się pełna...ach coś pięknego! Zrozumie jedynie ten, kto lubi a i ma potrzebę rozsądnego planowania wydatków. Ja tylko dodam, że dzięki porachovane.pl i Pani Izie, mój budżet domowy jest w jak najlepszym porządeczku ;) Oszczędzanie metodą kopertową tylko z porachovane.pl !


                                                     Pozdrawiam,





2 komentarze:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger