sobota, 29 czerwca 2024

VICHY DERCOS - bo piękne włosy zaczynają się od zdrowej skóry głowy

Marka VICHY, jako ekspert w dziedzinie pielęgnacji włosów, traktuje skórę głowy na równi ze skórą twarzy! Kosmetyki VICHY są mi bardzo dobrze znane. Od młodych lat stosowałam już ich kosmetyki zaczynając od mojego ulubieńca do twarzy w postaci kremu jak i szampon po który sięgałam w momentach kiedy to miałam problemy z nadmiernym wypadaniem włosów. Linia DERCOS bo o niej dziś mowa, to seria szamponów opracowanych i przetestowanych pod kontrolą dermatologiczną o udowodnionej skuteczności dostosowane do wszystkich rodzajów włosów i różnych potrzeb skóry. Box, który otrzymałam od Pure Beauty we współpracy z marką VICHY to zestaw trzech szamponów, które idealnie zadbają o Waszą skórę głowy jak i samą grzywę.



VICHY DERCOS SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY 

Szampon przeciwłupieżowy z głęboko oczyszczającą formułą do włosów suchych. Działa już od pierwszego użycia i przeciwdziała nawrotom łupieżu przez 6 tygodni, zapewniając długotrwałe uczucie komfortu. Zawiera składniki aktywne w postaci dwusiarczku selenu, który działa przeciwgrzybiczo, zmniejsza łupież i łojotokowe zapalenia skóry. 


VICHY DERCOS SZAMPON WZMACNIAJĄCY ENERGY+ 

Szampon wzmacniający włosy, zawiera opatentowaną cząsteczkę Aminexil przeciw wypadaniu włosów oraz witaminy PP/B5/B6. Aminexil pomaga zapobiegać procesowi sztywnienia kolagenu, który jest przyczyną przedwczesnego starzenia korzenia włosa. Wzmacnia włosy na całej ich długości i pobudza ich wzrost. Przeciwdziała wypadaniu włosów. Stanowi idealne uzupełnienie kuracji ampułkami Dercos z Aminexilem


VICHY DERCOS SZAMPON NORMALIZUJĄCY SEBUM

Szampon do skóry głowy o potwierdzonej skuteczności, który reguluje przetłuszczanie włosów i skóry głowy. Zawiera Cynk , który pomaga redukować nadmiar sebum i działać antybakteryjnie na skórę głowy. Natomiast zawarta w szamponie krzemionka, redukuje widoczność gromadzonego sebum. Po użyciu produktu włosy są sprężyste z uczuciem długotrwałej czystości. 


Tak przedstawia się zestaw idealny! Każdy z tych szamponów ma swoje przeznaczenie i swoje działanie , które na pewno znajdzie nie jednego zwolennika. Osobiście bardzo polubiłam wersję dla swędzącej skóry głowy i łupieżu. Jest to kosmetyk, którego efekt odczuwa się już po pierwszym użyciu. Świetnie nawilżony skalp, mniejszy łupież i zero odczucia swędzącej skóry. Natomiast wersja do wypadających włosów z aminexilem i niacynamidem jest u mnie stałym bywalcem i wracam do Niego zawsze kiedy mam potrzebę ujarzmić swoje włosy. Szampon z cynkiem i krzemionką wypróbuję na urlopie, będzie dobra okazja by zobaczyć czy faktycznie sprawdza się przy przetłuszczających się włosach, które latem "robią" to nagminnie. Ogólnie polecam wypróbować, bo są to naprawdę dobre szampony, które robią to, do czego zostały stworzone!

A Wy jak dbacie o swoją skórę głowy?


[współpraca reklamowa z pure Beauty] 

#JAkontraŁUPIEŻ #MEvsDANDRUFF #MEvsHAIRLOSS #vichy #dercos #haircare @vichylaboratoires



                                                         Pozdrawiam,





2 komentarze:

  1. Wspaniale że Pure Beauty nas tak rozpieszcza. U mnie Vichy robi furorę, mam zapas pielęgnacji włosów na pół roku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger