sobota, 29 czerwca 2024

PROFUSION BRIGHT LIGHTS NEON - eyeliner w nonowym odcieniu FLASH

Kochani czy lubicie używać eyelinery? Sięgacie po klasyczne kolory czy zdarza Wam się zaszaleć i kupić eyeliner w kolorze innym, niespotykanym i wyrażającym np. Waszą energię ? Ja ostatnio znalazłam fajny eyeliner w najnowszym boxie od Pure Beauty, który od razu skusił mnie swoim kolorem. Długo się nie zastanawiałam nad nim, tylko wzięłam go w obroty, więc dziś zapraszam Was na jego recenzję. A mowa o PROFUSION Bright Lights UV Neon Liner w odcieniu FLASH.


Eyeliner mamy zapakowany w fajnym, estetycznym kartoniku i mają pojemność 2,3 ml. Po odkręceniu produktu ujawnia Nam się pędzelek, który jest dość długi, spiczasty i bardzo wygodny dając precyzyjną kreseczkę w przepięknym, różowym lekko neonowym odcieniu. Za jego mocną wyrazistość, świetny pigment, kolor oczywiście może jednych odstraszyć ale myślę, że na wakacje jest wręcz wskazany. Do fajnie opalonej cery i by nadać oku fikuśny look to zdecydowanie fajna opcja by jeszcze bardziej podkręcić całą Naszą urodę. Konsystencja eyelinera jest płynna, łatwo się ją rozprowadza na powiece, ale trzeba szybko i zwinnie nim malować, bo kosmetyk szybko zasycha na skórze. Liner na szczęście nie odbija się na powiece i nie osypuje. Jest trwały, wytrzymuje dobre kilka godzin bez konieczności poprawek. Jego demakijaż jest równie szybki i prosty.

Jak sami widzicie eyeliner Profusion prezentuje się naprawdę dobrze a i w praktyce też dotrzymuje kroku. Cieszę się, że go znalazłam w boxie Pure Beauty bo na pewno zabieram go ze sobą na wakacje! Będzie uzupełniał mój minimalistyczny makijaż, który zdecydowanie nabierze innego wymiaru. Kosmetyki marki PROFUSION dostaniecie w drogerii Hebe i sami się przekonacie, że kolory jakie marka oferuje nie dadzą Wam przejść obojętnie. 

Znacie markę PROFUSION?



                                                            Pozdrawiam,




1 komentarz:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger