poniedziałek, 24 czerwca 2024

Prosalon, Collagen Serum (Serum kolagenowe do włosów)

 

Bardzo lubię dbać o swoje włosy, zwłaszcza właśnie w okresie letnim. Wiadomo, w tym czasie działanie wysokich temperatur, słonej wody niezbyt dobrze sprzyja włosom, więc warto je dodatkowo wspomagać w formie różnych kosmetyków, które są  specjalnie przeznaczone właśnie do tego celu. Ostatnim moim odkryciem został produkt, który znalazłam w boxie od Pure Beauty. Markę Prosalon znam i lubię, bo stosowałam wiele ich produktów do włosów, z których byłam bardzo zadowolona. Dlatego kiedy zobaczyłam nowość marki od razu wzięła się za testy. Także zapraszam Was serdecznie na recenzję kolagenowego serum do włosów od marki Prosalon

"Serum wzmacnia, odżywia i ujędrnia. Dzięki zawartości kolagenu i kwasów omega ogranicza łamliwość i rozdwajanie się końcówek. Wygładza i nadaje połysk. Chroni przed działaniem wysokiej temperatury. Nie wymaga spłukiwania.

Sposób użycia:
Odpowiednio do długości włosów ilość serum rozprowadzić na suchych lub wilgotnych włosach w szczególności na końcach. Wymodelować."

Serum kolagenowe znajduje się w bardzo fajnej, zgrabnej butelce, która posiada również sprawny i wygodny aplikator. W 100 ml opakowaniu znajdziemy konsystencję w formie białego mleczka, lotionu, lekkiej odżywki, która na dzień dobry powala Nas przepięknym zapachem i aksamitną formułą. Produktu używałam na dwa sposoby. Na suche włosy jak też i na wilgotne. Jeden i drugi sposób odpowiadał moim włosom, nie obciążał ich ani nie przetłuszczał. Serum rozcierałam na dłoniach, po czym wmasowywałam je w całą długość, skupiając się bardziej od ramion , kończąc na końcówkach. dokładnie rozczesałam grzebieniem, by serum mogło wniknąć w większość włosów i zostawiłam by sobie wyschły. Na początku prócz zapachu nie widziałam efektów. Z czasem dopiero zaczęłam zauważać, że włosy są bardziej wygładzone, błyszczące i niesamowicie miękkie w dotyku i pełne blasku. Włosy nie kołtunią się, nie łamią, są bardziej elastyczne a końcówki w końcu nawilżone i wyglądają jak "nowe". 

Jest to moje pierwsze serum do włosów i przyznam, że zaskoczona jestem jego działaniem. Myślałam, że produkt ten to zwykła jakaś odżywka, która i tak marne daje rezultaty a tu niespodzianka. Fajny kosmetyk, który naprawdę fajnie regeneruje włosy, zwłaszcza jeśli masz je suche, żyjące własnych życiem i potrzebujące ujarzmienia, to ten produkt jest właśnie dla Ciebie!

Stosujecie aktualnie jakieś serum na włosy?


                                                      Pozdrawiam,




1 komentarz:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger