wtorek, 28 września 2021

Nowości od Eveline Cosmetics, seria kosmetyków z organicznym aloesem oraz kolagenem

 


Eveline Organic Aloe+Collagen to nowa seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Połączenie 100% organicznego aloesu i kolagenu roślinnego może efektować głęboko nawilżoną i zregenerowaną skórą przywracając jej zdrowy i witalny wygląd. W skład linii mamy 3 produkty o których dzisiaj chciałabym Wam napisać. Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam na dalszy wpis.


 Nawilżająco Matujący Krem Żel Do twarzy na dzień i na noc.

Wyjątkowo lekki, wegański żel do twarzy przeznaczony dla cery normalnej i mieszanej. Normalizuje wydzielanie sebum, pozostawiając skórę przyjemnie odświeżoną i zmatowioną. Konsystencja lekkiego żelu o pięknym i rześkim zapachu. Po nałożeniu skóra jest bardziej napięta, nawilżona i bardzo delikatnie zmatowiona. Ten efekt matu jak dla mnie jest idealny, nie za słaby i nie za mocny. Poprzez efekt matu stosuję go na noc, gdyż w ciągu dnia nie do końca jest mi po drodze z tym uczuciem. Osobiście uważam że opcja żelu w tym wydaniu idealnie może spisać się latem, podczas wysokich temperatur. 

Cena: ok.22 zł



Nawilżająco Łagodzący krem- żel do twarzy.

Kosmetyk o konsystencji połączonej żelu z kremem i przyjemnym zapachu. Produkt całkiem fajnie nawilża i łagodzi podrażnienia. Regeneruje i chroni unikalny mikrobiom skóry. Bogate działanie aloesu i innych składników zmiękcza i odżywia skórę, pozostawiając ją miękką, odświeżoną i ukojoną. Może być stosowany w przypadku każdego rodzaju cery.

Cena: ok.22 zł




Zdecydowanie mój ulubieniec jeśli chodzi o całą serię. Intensywnie koi, nawilża i chroni delikatną skórę wokół oczu. Wyjątkowa formuła wzbogacona Aloe Hydra Deep System gwarantuje długie i głębokie nawodnienie. Dzięki metalowej kulce, aplikacja jest wygodniejsza i przyjemniejsza. Delikatny masaż, regularnie stosowany uspokaja skórę, błyskawicznie redukując widoczne oznaki zmęczenia. Kosmetyk szybko się wchłania, przyjemnie chłodzi i nie pozostawia tłustego ani lepkiego filmu. 

Cena: ok.21 zł



Podsumowując myślę, że linia kosmetyków Organic Aloe+ Collagen to seria dedykowana dla każdej z Was. Duża zawartość składników pochodzenia naturalnego bo aż 98%  może nie jedną cerę poratować z opresji. Kosmetyki oparte są na synergicznym działaniu 100% organicznego aloesu i kolageny roślinnego. Dzięki ultralekkim formułom skutecznie i długotrwale nawilża skórę i aktywuje zachodzące w niej  procesy regeneracji w efekcie przywracając cerze zdrowy wygląd i witalny blask. Z całej trójki na pewno znajdziecie coś dla siebie. Ja nie rozstaje się z roll-on'em, który dla mnie jest fenomenalny! Aktualnie na stronie Eveline Cosmetics trwa promocja więc możecie skorzystać i sami sprawdzić!



                                                          Pozdrawiam,





15 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe nowości od marki. Ja bardzo lubię produkty aloesowe i może na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że są takie kosmetyki, jednak moja skóra jest bardziej wymagająca. Trzymam się swoich sprawdzonych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że każdy ma jakieś swoje ulubione produkty, ja zawsze wracam do Eveline właśnie :) i według mnie nadają się też do wymagającej skóry. Moja jest mocno wrażliwa, sucha i podatna na podrażnienia a i tak ubóstwia evelajnowe produkty :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej serii kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ich kosmetyki, ale tej serii nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po aloesowe produkty zawsze chętnie sięgam. Eveline jest mi bliskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Roll-on pod oczy chętnie wypróbuję. Myślę, że to fajna opcja nawilżenie i masaż w jednym. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze są właśnie jak najbardziej naturalne i delikatne kosmetyki. Super

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej przekonuję się do Eveline. Seria z aloesem może być bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię naturalne produkty, bo nie podrażniają mi skóry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ta linia :) Dobre składy, normalne ceny i kosmetyki działają. Mam ten roller pod oczy i jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty, warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger