niedziela, 19 września 2021

Astra i kawy More - czyli coś dla kawoszy!



Od pierwszego poznania zapachu wiedziałam, że KAWA to będzie moja miłość jak i nie uzależnienie. Nie wyobrażam sobie poranku bez świeżo zaparzonej kawy albo filiżanki espresso w ciągu dnia. Ten zapach ten aromat.......hmhmhmh coś wspaniałego. Kawę uwielbiam pod każdą postacią, ale ważne dla mnie jest ziarno z którego jest zaparzana a raczej jej smak. Nie każda kawa potrafi zdobyć moje podniebienie. Dziś na szczęście o kawce, którą pokochałam i moje poranki  nie są już męczące ani śpiące...wręcz odwrotnie.

Kawy More! produkowane są w oparciu o technologię Pure Roasting Method, która gwarantuje 100% czystej esencji smaku i aromatu kawy. Kawa odpowiednia do parzenia w ekspresie ciśnieniowym, przelewowym, metodą french press jak i tradycyjną. Obecnie w portfolio marki znajduje się 9 produktów. Od ziarnistej po mieloną a dla bardziej leniwych znajdzie się nawet rozpuszczalna.


Osobiście jestem zwolenniczką mocnej kawy. Jej posmak już od pierwszego łyka albo mnie przekona do siebie albo nie. Taką kawą okazała się wersja More Balance 100% Arabica. Już podczas parzenia zapach unosi się w całym domu i już po wtedy czuje się czy to będzie miłość czy też nie. Smak wspaniały, cudownie wyważony, o średniej goryczce i idealnej kwasowatości. Jak dla mnie poezja smaku, taka właśnie powinna być kawa z rana i nie tylko!

Wersja Intense to mieszanka arabici z robustą czyli kawka dla osób mnie wybrednych. Delikatny smak mimo dość wysokiej intensywności. Dodam, że obie wersję posiadają ziarno już zmielone.

 

Kawa More Classic jest w ziarnie dzięki czemu możemy ją sami zmielić wedle uznania. Aromatyczna i głęboka w smaku kompozycja ziaren arabici oraz robusty. Kawa o niezwykłym aromacie z wyczuwalnymi nutami wyrafinowanej czekolady deserowej oraz orzechów laskowych przełamana delikatnym posmakiem cytrusów. Klasyczny smak, który zaspokoi potrzeby każdego miłośnika tegoż trunku.



Na koniec wersja More Gold  . Aromatyczna, starannie dobrana kompozycja liofilizowanej kawy rozpuszczalnej i 5% drobno mielonej kawy palonej. Harmonijny, intensywny smak gwarantuje mieszanka mocnej robusty i wyrafinowanych ziaren arabiki. Po tę wersję najczęściej sięgam w pracy. Wygodna, szybka w przyrządzeniu i do tego smaczna!


 
Tak więc jeśli jesteście miłośnikami kawy i lubicie poznawać jej różne oblicza to polecam zapoznać się z ofertą sklepu oferująca produkty More. Myślę ,że polubicie ją tak samo jak ja a być może będziecie mieli jeszcze milsze i smaczniejsze wrażenia ode mnie!



                                                             Pozdrawiam,




3 komentarze:

  1. To coś dla mnie. Nie wyobrażam sobie bowiem życia bez kawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem miłośniczką kawy, Przy okazji chętnie wypróbuję :) Piję sypaną, filtrowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze spróbować. Uwielbiam kawę, pewnie przyjdzie czas na More.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger