wtorek, 7 września 2021

Bee.pl - sklep z ekologiczną żywnością, naturalnymi kosmetykami i nie tylko.


Robienie zakupów on-line weszło mi już chyba w krew. Jest to nie tylko wygodniejsze ale i bardziej opłacalne niż zakupy stacjonarne. Chodzę jak muszę, wiadomo jakaś większa spożywka do domu czy inne potrzeby. Zakupy on-line sprzyjają mojemu portfelowi bo kupuję tylko to czego potrzebuję. Spacery po półkach sklepowych zawsze kończą się nadprogramowymi kosztami. W swoim mieście znalazłam fantastyczny sklep, gdzie siedząc w domu z ciepłą kawką mogę zrobić zakupy bez stania w kolejkach i zbędnego grzebania. Sklep bee.pl bo o Nim mowa oferuje wiele świetnych produktów w tym kosmetyki naturalne ale również ekologiczną żywność w bardzo przystępnych cenach. A co zamówiłam dla siebie?



Pulpa z mango 

Tego produktu szukałam dość długo. Odkryłam jego istnieje dzięki właśnie szperaniu w internecie. Ten pełnowartościowy miąższ czyli zmiksowane całe owoce mango bez skórki i pestek o prawdziwym smaku mango bez dodatku cukru to idealny i jakże egzotyczny dodatek do ciast. Wielka puszka bo aż 850 ml może starczyć Wam na bardzo długo. 

Nescafe zestaw Ice Gold

Jak jest ciacho do musi być i kawa. Dlatego zestaw rozpuszczalnej kawki Nescafe z dodatkowym gratisem w postaci spieniacza do mleka wpisuje się idealnie. Kawa smaczna, aromatyczna a jeśli macie ochotę na odrobinę pianki to dodatkowy przyrząd załatwi sprawę.



No nie byłabym sobą gdyby do koszyka nie wrzuciła kosmetyków!!! Byłby to skandal.  Tym sposobem wpadł peeling Soczysta papaja, który jest na bazie organicznego ekstraktu papai i cukru trzcinowego oraz peeling myjący marki Laq. Zapach lawendy i wanilii w konsystencji musu to dla mnie totalna nowość. Także moja skóra w niedługim czasie dozna samych pachnących przyjemności.
 

Z wiekiem staram się coraz częściej wprowadzać naturalne kosmetyki, zwłaszcza jeśli chodzi o pielęgnację twarzy. Hydrolat z kwiatu lawendy to mój ranny budzik. Jego zapach dodaje mi energii, nie jest męczący ani sztuczny. Dedykowany do każdego rodzaju skóry działa kojąco, regenerująco i odżywczo.


Dobre i niskie ceny zachęciły mnie do wrzucenia też kosmetyków dla syna. Hagi Baby to morelowy krem do ciała i buzi. Trzy delikatne oleje w tym ryżowy, makowy i morelowy.ekstrakt z bawełny i bławatka zapewniają odpowiednie nawilżenie oraz ochronę wrażliwej skóry. Bardzo delikatny, aksamitny idealny nawet po kąpieli.


Jeśli tak jak ja lubicie w domowym zaciszu robić zakupy, na spokojnie, bez ścisku i męczących oddechów na plecach to z czystym sumieniem polecam Wam sklep Bee.pl. Mnóstwo asortymentu zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Naturalne kosmetyki wielu znanych i chwalonych marek jak również zdrowa żywność to tylko część produktów, które oferuje Nam sklep. Aktualnie trwają bardzo fajne promocje, gdzie możecie upolować Wasze produkty w zachęcająco niskiej cenie i to do tego z ekspresową wysyłką prosto pod Wasze drzwi :)


                                                     Pozdrawiam,

 




7 komentarzy:

  1. Lubię ich sklep, mają super ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wrócę do tego sklepu, tam mają same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubiłam ten peeling z papają, pewnie jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele osób chwali ten sklep. Będę musiała zajrzeć tam

    OdpowiedzUsuń
  5. W Bee zawsze coś ciekawego naturalnego. :) Dawno nie robiłam tu zakupów i chyba jest trochę nowości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, całkiem sporo można tu znaleźć muszę przyznać, także i prezentów na różne okazje, jak prezent na walentynki dla niej. Zdrowe, naturalne produkty zawsze super się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger