piątek, 28 sierpnia 2020

Wody perfumowane Saphir

 


Lubicie ładnie pachnieć i do tego niedrogo? Mam dzisiaj dla Was propozycję wód perfumowanych marki Saphir.  W ofercie sklepu macie dostępnych kilka zapachów dostępnych w różnych pojemnościach. Koszt nie jest wysoki bo to granice 40 zł za 50 ml. Warto poczekać na fajną promocję i samemu wybrać swój ulubiony wariant zapachowy. Osobiście mam dwie wersje zapachowe Prestige oraz Elegance. Oczywiście  są inspirowane znanymi zapachami, które do złudzenia przypominają oryginały. Jak z trwałością? Zapraszam na dalszy wpis.


Wersja Elegance to zapach a'la Dior J'adore. Od razu wiedziałam, że chcę go mieć! Piękny, mega luksusowy, elegancki i bardzo wytworny!!! Kwiatowa kompozycja jaśminu czy róży damasceńskiej   mieszająca się z mandarynką czy jeżyną czy piżmem  tworzy zapach niezwykły, szlachetny, niby banalny a jakże kunsztowny i kobiecy. Trwałość jak dla mnie całkiem zaskakująca, dobre kilka godzin czuć zapach na skórze, na ciuchach nawet na drugi dzień.


Natomiast Prestige to słynny Coco Mademoiselle. Zapach klasyk... Zapach silny, ogoniasty,  bogaty i mocno atrakcyjny! Luksusowe kwiaty, sycylijska pomarańcza, bergamotka zostają pogłębione białym piżmem czy wanilią tworzą  zapach dla kobiet zdecydowanych i pewnych siebie. Do trwałości tutaj też się nie mogę przyczepić choć w porównaniu do poprzednika jest o odrobinę lżejszy i słabszy w projekcji.


Musze przyznać, że jestem mile zaskoczona wodami perfumowanymi od Saphir. Zapachy są naprawdę dobrze dobrane o dobrej "jakości" i i zadowalającej trwałości. Stojące w szafce dają o sobie mocno znać... Jedyny minus to kolor wody... różowy płyn niestety może pozostawić plamy na jasnych ubraniach, więc tutaj akurat trzeba uważać. Na stronie producenta są też różne pojemności i jeszcze  mamy dostępnych kilka innych wariantów zapachowych. Myślę, że już wiem co podaruję bliskim na prezent! 


Pozdrawiam,






8 komentarzy:

  1. Zapowiadają się być bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. MAm kilka perełek z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że zapachy są trwałe. To mnie bardzo zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście wolę perfumy, dłużej się utrzymują 👸🏼❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię wody perfumowane chociaż nie są one trwale. Zgodzę się że to fajny prezent

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za polecenia zapachów. Często spontanicznie chcę kupić jakiś zapach przez internet i wtedy przydają się autentyczne rekomendacje użytkowników, a nie tylko handlowe opisy marek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na prezent, dziękuje za polecenie. Bardzo silny zapach taki jakiego szukałam dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że mama by się ucieszyła z takiego prezentu. Dzięki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger