poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Pimp your phone...czyli nowe casy na telefon od Caseglow

 


Lubicie zmieniać ubranka swoim telefonom? Ja jakoś nie przykładałam do tego wagi. Zawsze miałam jeden, który służył mi długoo, długoo i musiał być naprawdę w kiepskim stanie  wtedy wymieniałam go na Nowy model. Dzisiejszy rynek jest tak bogaty w asortyment a raczej gadżety na telefon, że czasem człowiek nie wie co ma do czego służyć. Na szczęście na stronie caseglow dostaniecie szeroki wybór casów na konkretny model ale również możecie stworzyć swoją spersonalizowaną obudowę na telefon.
 

Nie omieszkałam skorzystać i sama zamówiłam dwa casy dla siebie i dla mamuni! Na początku miałam dylemat czy zrobić etui ze zdjęciem synka czy jednak coś innego. W ostateczności postawiłam na wzory marmurkowe, które aktualnie są na czasie. Zdjęcie jednak pozostawię w swojej galerii ;) Oczywiście na stronie caseglow.pl macie specjalną zakładkę do zaprojektowania własnej aranżacji na telefon. Opcji mnóstwo, także każda/każdy z Was znajdzie swój wzór. Realizacja i czas wysyłki również szybciutki, dosłownie kilka dni i etui miałam już w ręku. Sam produkt,nie odbiega od zdjęć a raczej projektu, którym się sugerujecie, tworząc obudowę. Piękne, nasycone kolorki, etui jest silikonowe i jak dla mnie za cenę 15 zł naprawdę nie ma się do czego przyczepić!


Jeszcze mamy końcówkę wakacji i możecie skorzystać z promocji, która nadal widnieje na stronie caseglow.pl -40% to dobra okazja by zaopatrzyć się w ulubiony wizerunek, zdjęcie, motyw czy nawet kolor. A może komuś na prezent? Niby zwykłe etui ale ile satysfakcji daje i jakże innego wyglądu ;)


Pozdrawiam,



15 komentarzy:

  1. Fajne motywy. I świetna promocja jak widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten marmurkowy motyw też wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to ten ciemniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwaga! Ponad tydzień temu złożyłam zamowienie i dostałam informację że jest w trakcie realizacji . Do dziś paczka nie przyszła ani nie dostałam żadnej innej informacji, nie mogę się dodzwonić ani nie odpisują mi na maile czy wiadomości na Facebooku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo - zero kontaktu z firmą, nie odbierają, nie odpisują na maile, wiadomości w social mediach. Żenująca firma

      Usuń
    2. Jeśli mogę spytać czy sprawa została zgłoszona na policję ? Ja mam zamiar to zrobić .

      Usuń
    3. Również mam taką samą sytuacje. Niedługo u mnie miną 2 miesiące, a zamówienia nadal nie ma.

      Usuń
  5. Swoją drogą jestem ciekawa czy autorka bloga zdaje sobie sprawę że przyczynia się do naciągania przez tą firmę ludzi. I ciekawe że firma mocno widać zainwestowała w reklamy ale produktów nie wysyłają ani nie stać ich by odebrać telefon czy odpisać na maila. A tak się szczycą na stronie że z nimi to czysta przyjemność robić zakupy! I taka szybka wysyłka . Szkoda że na swoją czekam dwa tygodnie i sie doprosić nie moge

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Pando...czy kazdy inny post , na którym opisuję swoje wrażenia dotyczące czegokolwiek to tez jest naciąganie? Orientuj się trochę w tym co piszesz bo w tym momencie to Ty mnie obrażasz przy czym nie mając najmniejszego powodu! Masz problem z zamówieniem jak i z danym sklepem zgľoś sprawę i nie oczerniaj innych. Życzę udanego końca sprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróciłam uwagę że promując nierzetelną firmę pomagasz im naciągać ludzi. Nie obraziłam Cię , nie wyzwałam . Zwróciłam uwagę że ten wpis promuje firmę która naciąga ludzi i w ten sposób się do tego przyczynia :)

      Usuń
    2. Nikomu w niczym nie pomagam. Post jest z sierpnia jak I kod rabatowy który dostalam przy zakupie,który prawdopodobnie już nie działa więc ja nie rozumiem gdzie tu promowanie? To jest moja opinia na temat produktów. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Ogólna promocja -40% działa do teraz i cały czas można zamówić za 14.99 sztuka . I widząc tam promocje i tu wpis na blogu że jest to legitna strona nie tylko ja dałam się naciągnąć .

      Usuń
  7. Nie tylko u mnie jest wpis I nie tylko ja kupiłam. Ja nie mam I'm nic do zarzucenia. Moje zamówienie doszło I nie mialam powodu by pisać negatywnych odczuć. A o naciąganiu pisz może na stronie sklepu a nie tu,taka mała prośba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko u ciebie ale przez ten wpis postanowiłam zakupić produkt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger