sobota, 22 sierpnia 2020

Lakiery hybrydowe marki Clavier


Siedzę i się roztapiam..... Przydałby się porządny wiatrak, wtedy może wena byłaby lepsza! Ale korzystam jeszcze z pogody, bo wiem, że nadchodzi jesień i zatęsknimy wszyscy za odrobiną spiekoty. By zapomnieć o otulającej mnie gorączce, chciałam Wam pokazać lakiery hybrydowe marki Clavier. Dzięki portalowi Ambasadorka Kosmetyczna miałam okazję albo szczęście dostać się do testowania produktów właśnie tej marki. Tak, też i zrobiłam i  zapraszam Was teraz na moją opinię.


W tym uroczym pudełeczku znalazłam dwa lakiery hybrydowe, folię transparentną oraz zestaw pilniczków. Lakiery dostałam w dwóch różnych od siebie kolorach, przez co bardzo się ucieszyłam, gdyż mam wtedy większe pole do popisu. Oczywiście nie jestem profesjonalistką, ale lubię eksperymentować i takim oto sposobem wyszło całkiem sympatyczne mani. 

Pierwszy w użycie poszedł kolor nr. 043. Piękna, przygaszona śliwka, która idealnie wpasuje się w połączeniu z każdym innym odcieniem. Dla kontrastu dołożyłam jaśniejszy odcień oraz do tego folia transparentna i gotowe. Lakier Clavier ma bardzo dobrą pigmentację i konsystencję. Wystarczy dwie warstwy i mamy idealnie pokrytą płytkę paznokcia. Co do folii to tutaj miałam nie  lada zabawę. Nie dość, że był to mój pierwszy raz z "nimi", to nie wiem czemu różowa odbiła się wzorowo a złota już niekoniecznie. Musiałam się troszkę napocić by cokolwiek było widać. W każdym razie efekt końcowy prezentuje się następująco.


Kolejna propozycja manicure z lakierami Clavier to kolorowy french a raczej niebieski. Numer 28 to piękny, mroczny granat z mnóstwem mieniących się drobinek z serii Luxure. Lubię takie błyskotki.  Wszystkich paznokci raczej bym nie pomalowała takim odcieniem, raczej byłoby dla mnie za too much ale jako dodatek i urozmaicenie manicure, jak najbardziej Tak! Lakier bardzo dobrze kryje a jeszcze lepiej się prezentuje. Dodatkowy plus za buteleczkę a raczej wzornik na zakrętce, który ma Nam pokazać dany odcień.

Cóż mogę więcej napisać. Lakiery Clavier z moją płytką utrzymują się do 3 tygodni. Nie zauważyłam, by podczas czy aplikacji czy noszenia pojawiały się odpryski czy bąbelki powietrza pod warstwą lakieru. Do niczego się nie przyczepię bo naprawdę nie mam do czego . Produkty godne polecenia do wykonania manicure nie tylko w domu ale myślę, że i kosmetyczki spokojnie mogą sobie swoje salony zaopatrzyć w asortyment Clavier. No i ta cena.. Seria Pro za 9.99 a Luxure ( 10 ml!)  za jedyne 14.99!!!! Spieszcie się Kochanie, bo promocja wiecznie trwać nie będzie!



Pozdrawiam,




12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, no i muszę się zainteresować samą marką, bo nigdzie nie widziałam akurat takich kolorków. Uwielbiam granatowe i bordowe paznokietki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Często ostatnio czytam o tej marce, głównie na IG. Ładny ten odcień śliwki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory. W moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne stylizacje wyczarowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny artykuł! Ja uważam, że odpowiednio dobrany marketing to połowa sukcesu firmy. Dlatego ja zgłosiłam się do tej agencji marketingowej http://kreacjasukcesu.pl. Jest najlepsza na rynku! Jeśli też szukasz pomocy profesjonalistów z dziedziny marketingu internetowego to koniecznie zgłoś się do Kreacji Sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy bardzo ładny. Ja akurat nie robię hybryd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz jesienią będziemy malować paznokcie na ciemniejsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to muszę wypróbować. Mam już zestaw do manicure hybrydowego i nie najmniejszą praktykę w robieniu paznokci, więc nic tylko teraz zbierać doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłam tu inspirację na kolejne malowanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger