niedziela, 28 lipca 2019

Morico- odpowiedniki znanych i lubianych perfum, za niską cenę.




Perfumy, która kobieta ich nie lubi jak nie kocha? Osobiście to chyba mój najukochańszy najbardziej pożądany kosmetyk. Nie wyobrażam sobie by w mojej toaletce zabrakło flakoniku ulubionych perfum. Nawet nie chcę o tym myśleć. Dlatego powiększam swoją kolekcję o nowości. Nie trzymam się tylko i wyłącznie po butelki typowo z Sephory czy Douglasa. Jeśli zapach jest konkretny, trwały to czemu by  nie sięgnąć po zamienniki, przy czym nasza kieszeń najbardziej się z tego ucieszy.


Morico to firma, która oferuje Nam dość szeroki wybór zapachów, które inspirowane są tymi z wysokopółkowymi, których cena czasem przysparza o zawrót głowy. Plusem jest też zróżnicowana pojemność. Od 20, 30 po 50 ml ulubionego zapachu jak również dostępne są próbki. za całe 2.50zł. Produkt zapakowany jest w ochronny karton, który mieści klasyczne szklane buteleczki z atomizerem.



Numerki, które otrzymałam to w większości zapachy, które znam. Myślicie, po co mi te same jak można wybrać sobie inne. Otóż, kiedy poznaję markę, która oferuje tego typu produkty, zawsze wybieram zapach, który gościł już u mnie. Wtedy mam większą skalę porównawczą co do samego zapachu. Opinia moja jest wtedy pewniejsza i wiem, czy warto tam ponownie zajrzeć.  Dlatego 4 z 5 to znane mi już klimaty ale chciałabym Wam napisać moje wrażenia z całokształtu używania zapachów od Morico.




D066  Be Delicious

Tego zapachu nie muszę przedstawiać. Większość z Was go zna jak nie u siebie to u koleżanki, mamy czy osoby w autobusie...itp. Zapach zielonego jabłuszka, czy prawdziwy? Myślę, że daleko nie odbiera od oryginału. Bardzo świeże, owocowo-kwiatowe. Fajna mieszanka ogórka z jabłkiem, która przełamuje się na koniec delikatnym aromatem grejpfruta. Zapach idealny na wiosnę, lato, dla każdej dziewczyny, kobiety...


D141 Kenzo Jungle L'Elephant

Zapach dla mnie całkowicie nie znany. Więc w tym przypadku napiszę Wam jak przyjął go mój nos. Jest to dość specyficzny zapach, do którego podchodziłam kilka razy. Z całej piątki jest najbardziej otulający, przydymiony i bardzo długo rozkręca się na skórze. Pierwsze sekundy są lekko korzenne, ciepłe i jakby kremowe. Po chwili czuć, że zmieniają się w bardziej kwaśne, cytrynowe ale jak dla mnie całość jest zbyt nudna. Brakuje im czegoś, co sprawiłoby, że zechciałam pozostawić je sobie. Na szczęście moja mama polubiła się z tym zapachem i być może to kwestia albo wieku albo nosa??




D167 Lancome Hypnose

Jedne z pierwszych perfum jakie miałam w swoich zasobach. Przypominają mi czasy matury, młodości i błogich lat. Zapach okrutnie romantyczny, sexy i kobiecy. Przed oczami mam ciemną, ciepłą noc, pięknie świecący księżyc, szum morza i MY. Ja otulona zapachem, który jest słodki, otulający, "gęsty", waniliowo-kwiatowy, stylowy i zadziorny. Polecam na romantyczne wieczory, spacery z ukochanym , by Wasz zapach sprawił, że "chłop" zakocha się jeszcze raz!


D184 Pacco Rabanne Olympea

Tutaj zapach w oryginale powalił mnie na kolana. Od kiedy go powąchałam pierwszy raz, wiedziałam, że będę musiała z miesiąc a nawet dwa pogryść suchego chleba, by potem móc pomacać własną już buteleczkę. Wersja od Morico na dzień dobry jest IDENTYCZNA! Wielkie zdziwienie, że można tak odzwierciedlić zapach. Bardzo intensywne, ciepłe,owocowe, otulające i mogą podrażniać wrażliwe i delikatne nosy. Wanilia i jaśmin toczą z kaszmirem wojnę na mojej skórze, która z chwili na chwilę podoba mi się coraz bardziej. Jedne z moich ulubionych kompozycji.




D205 Versace Bright Crystal

Zapach też już znany wszystkim. Lekkie, wodne, harmonijne i bardzo bezpieczne. Ten zapach na pewno polubią kobiety o spokojnej naturze i temperamencie. Ich subtelność i frywolność przyjemnie rozchodzi się na skórze powodując uczucie błogości. Ot traki fikuśny i letni przyjemniaczek o kwiatowo-owocowej naturze.



Perfumy od Morico bardzo mnie zaskoczyły swoją jakością i prawdopodobieństwem zapachu. Jest to jedna z lepszych marek, które oferuje Nam naprawdę dobrej jakości zamienniki. Ich trwałość w porównaniu do innych jest dłuższa a intensywność zdecydowanie mocniejsza i wyrazniejsza, zwłaszcza jeśli chodzi o nuty bazowe. Plusem dodatkowym jest troszkę szerszy asortyment No i ta niska cena... mówi sama za siebie.



Pozdrawiam,





16 komentarzy:

  1. Akurat z takich odpowiedników nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmią super te zapachy :) Jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki wcześniej nie znałam, choć czasami sięgam po zamienniki. Zaskoczyłam się trochę, żę tak dobrze idzie im odwzorowywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się tego po Tobie. Dla mnie to tylko chamskie podróby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorcia czego sie niespodziewałas? Nie każdego stać na drogie perfumy a te"chamskie"podróbki nie wszytskim muszą odpowiadać. Połowa rynku jest podróbkami nie tylko w perfumach 😋 wiec no stres 😄

      Usuń
  5. Nie znałam wcześniej tej marki. Bardzo ciekawi mnie moja kochana Olympea, ponieważ oryginał kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką odpowiedników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za odpowiednikami, choć brzmi to kusząco skoro zapachy są niemal identyczne z oryginałem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, niszowe zapachy ma w swojej ofercie Perfumeria Lulua. Zapoznaj się z nią w wolnej chwili. Może znajdziesz zapach dla siebie. Bez problemu możesz zamówić tam próbkę perfum. Ja znalazłam już kilka zapachów, ktore chcę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam kosmetyki NOVAGE wysoka półka za niewielkie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto wybierać kosmetyki dobrej jakości, zgadzam się z tym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie poznać coś nowego. Na pewno przyjrzę się bliżej Twoim propozycjom w drogerii.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger