czwartek, 18 stycznia 2018

Wytwórnia Mydła : Mus do ciała Lemon Lime

 Lubię poznawać nowości kosmetyczne zwłaszcza jeśli dotyczą pielęgnacji ciała. Uwielbiam wszelkie masełka do ciała, mleczka, olejki i wszystko co dogłębnie nawilża moją suchą skórę i przede wszystkim fajne, nietypowe konsystencje. Takim właśnie jest moje nowe maleństwo od Wytwórni Mydła a chodzi o mus do ciała Lemon Lime.


"Mus do ciała Lemon lime to super orzeźwiający mus o mocnym cytrynowo – limonkowym zapachu, który doda energii każdemu.
Olejek cytrynowy ma znakomity wpływ na skórę, dzięki czemu skuteczny jest w takich problemach jak przedwczesne starzenie się, wysypki. W sumie jest jednym z takich olejków, które zawsze powinniśmy mieć pod ręką.
Olejek limonkowy działa antyseptycznie, przeciwbólowo, poprawia nastrój i samopoczucie. Odświeża, działa energetyzująco. Jest niezastąpionym olejkiem usuwającym zmęczenie.

Każdy nasz produkt od początku do końca tworzony jest ręcznie. Składniki mieszane są ręcznie, wylewane do forem, potem krojone i stemplowane.
Tworzone są z naturalnych składników. Receptura zawsze jest taka sama. Ale jak wiecie przy produktach ręcznie tworzonych partia od partii może nieco różnić się kolorem i kształtem. Ale dlatego tak kochamy produkty ręcznie tworzone – że są niepowtarzalne "


INCI: Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Corylus Avellana Seed Oil, Citrus Limonum Oil, Citrus Auranitifoilia Oil



Mus otrzymujemy w małym, przezroczystym plastikowym pojemniczku z odkręcanym wieczkiem. Konsystencja kosmetyku jest fenomenalna! Delikatna, biała chmurka, gdyby nie zapach powiedziałabym, że to ubity serek mascarpone. Podczas aplikacji mus "strzela" jakby został nabity bąbelkami powietrza.Ta biała chmurka pachnie pobudzająco, świeżo i orzezwiająco i mega intensywnie. To wszystko za sprawą olejków eterycznych jakimi są olejek limonkowy i cytrynowy, które dodatkowo tonizują skórę i pobudzają ją do regeneracji.


Mus dzięki swojej delikatnej konsystencji bardzo łatwo rozprowadza się na ciele. Aplikowałam go na noc ze względu, że zostawiał delikatną tłustą powłoczkę na skórze, która po kilku minutach zamieniała suchą, nieprzyjemną w dotyku skórę na mięciutką, nawilżoną i bardzo przyjemną. Natychmiastowe jest uczucie ulgi i ukojenia. Mus fajnie też spisuje się na suchych łokciach jako okład natłuszczający. Dodatkowo wielkim plusem jest jego intensywny zapach, który nie tylko otula ciało ale również pomieszczenie, w którym się znajdujemy. Olejki są tak mocne, że ciuchy pachną nimi jeszcze na drugi dzień.


Nie mogę napisać złego zdania na temat musu od Wytwórni Mydła. Jest to naprawdę znakomity kosmetyk. Naturalny, prosto z Polski, stworzony z miłości jak i z pasji. Wspaniale regeneruje skórę zimą, natłuszcza ją i daje odżywczy zastrzyk. Nie powoduje ani podrażnień ani uczuleń, jest bezpieczny i raczej dla każdego. Z wydajnością też sobie radzi a cenowo to za 50 ml. płacimy 18 zł. Do kupienia tu Wytwórnia Mydła




Pozdrawiam,







35 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ta firma korci od jakiegoś czasu,fajnie poczytać o musie do ciała,ale poszperam jeszcze na ich stronce co mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno by mi podpasowało to mydło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda cudnie, muszę przyjrzeć się marce, bo jeszcze nie miałam z nią styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu produkty z fajnym składem i działaniem. Na patyczku wygląda jak lody :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelkie musy i masełka ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda świetnie ten mus! bardzo kusi, a i cena w porzadku:3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta formuła jest genialna! Coś czuję, że muszę poznać te musy. Może to być miłość od pierwszej aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, brzmi fantastycznie, kocham takie konsystencje, im bardziej gęste masełko/ mus tym lepiej :) moja skóra byłaby zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusząca ta "chmurka", takie konsystencje lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mus, to zapewne bardzo trafiony dla mnie kosmetyk, miałam kilka kul do kąpieli tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy, chętnie bym go wypróbowała bo w swojej kosmetyczce jeszcze takiego nie miałam :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny, krótki skład. Zapach musi być obłędny. Na pewno przyjrzę się bliżej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również lubię próbować tego typu nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również lubię próbować różne nowości, a mus do ciała mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łokcie to ja mam teraz straszne, więc mus się jak najbardziej przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Ale super, naprawdę wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. le super konsystencja! Wygląda niesamowicie i tak... hm, apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o firmie, ale nie miałam żadnego produktu.. dlatego myślę, że mogłabym zaczać od tego musu ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku aż czuje jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. idę popatrzeć co tam jeszcze ciekawego mają:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba pierwsza recenzja, która całkowicie przekonała mnie do jakiegoś kosmetyku. Szczególnie podoba mi się ta konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wytwórnia mydła zawsze mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie muszę go mieć :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie produkty :) konsystencja i sam fakt że to Polski kosmetyk do mnie jeszcze bardziej przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Za ten trwały zapach byłabym w stanie się w nim zakochać :) Moja lista zakupów ciągle rośnie :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda cudnie. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię takie cytrusowe zapachy. A z wyglądu przypomina mi balsam do ciała który kiedyś robiłam sama m.in. z masła shea :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger