niedziela, 14 stycznia 2018

PŁYN MICELARNY DO DEMAKIJAŻU TWARZY ONLYBIO OD LABORATORIUM NATURELLA

W demakijażu twarzy stawiam na sprawdzone produkty lub o jak najlepszym składzie. Toniki przy mojej osobie niestety odpadają bo najnormalniej na świecie piecze mnie po nich skóra. Na szczęście mamy na rynku duży wybór płynów micelarnych, które jeszcze ani razu nie podrażniły mi skóry, wręcz przeciwnie. Po nich czuję się doskonale. Ostatnio testowałam micelka OnlyBio od Laboratorium Naturella.


Składniki/ INCI: Aqua, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate, Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Propanediol, Coco-Glucoside, Glycerin, Sodium Surfactine, Canola Oil, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid.


Już we wcześniejszych wpisach mogliście poczytać o kosmetykach OnlyBio. Tak też i w tym przypadku kosmetyk mieści się w szklanej butelce o dozowniku, który niestety mi nie odpowiada. Po naciśnięciu woda troszkę chlapie na boki. Moim zdaniem taka pompka idealna jest przy konkretniejszej konsystencji. Tutaj w przypadku micelka- dozownik jest za wydajny. Zapach również ma dziwny, niespotykany przy tego typu kosmetykach.


Płyn micelarny OnlyBio jako jedyny posiada naturalną biosurfaktynę z rzepaku, inaczej mówiąc jest to substancja myjąca pochodząca właśnie z owego rzepaku, która wytwarza jest przez mikroorganizmy w procesie fermentacji. Biosurfaktyna skutecznie i delikatnie myje skórę i działa antyseptycznie. Olej z rzepaku zatrzymuje wilgoć i uelastycznia naskórek. Produkt nie zawiera barwników mogących wywołać podrażnienia i alergie. No i oczywiście nie znajdziemy tu SLS, SLES,  parabenów, PEG-ów i innych nieporządanych krasnali. 


Płyn z łatwością usuwa wszelkie nieczystości i pozostałości makijażu, dbając jednocześnie o zachowanie naturalnej równowagi skóry. Fajnie odświeża skórę i delikatnie ją nawilża. Przede wszystkim po jego użyciu nie piecze mnie skóra i chwała mu za to. Kosmetyk jest odpowiedni dla skóry wrażliwej i bardzo delikatnej. Testowany dermatologicznie, biodegradowalny i w 99,8% naturalny, więc czegóż chcieć więcej? No ale płyn posiada też minusy, jak dla mnie jednym z nich jest dozownik, przez co płyn staje się mało wydajny a przy tym cena, dość wysoka bo to koszt ok. 50 zł. Kosmetyki OnlyBio kupicie na stronie producenta klik



 Pozdrawiam,



16 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej marce i rzeczywiście, produkt ma dość nietypowy dozownik jak na micela.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głośno ostatnio o tej marce na blogach, ale niczego jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAdnie by to opakowanie mi się komponowało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O marce słyszałam, ale sama jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam, że nie spotkałam się jeszcze z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce, dlatego za bardzo nie mam co napisać, nie mam żadnego zdania na ten temat :) Nie wiem czy jestem gotowa wypróbować ten płyn, cena nie jest dla mnie wolę tańsze kosmetyki :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena to jest wysoka ale polubiłam ten płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalnym kosmetykom to ja ZAWSZE bardziej ufam :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatny kosmetyk, mogłabym go wypróbować ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogi , ale ma świetny skład. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale płyn ma fajny skład, więc może niebawem się skuszę na jego zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta MARKA,to dla mnie NOWOŚĆ,może kiedyś skuszę się na zakup jakiegoś z jej produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena rzeczywiście dosyć wysoka, ale czasami za jakość i dobre działanie trzeba dopłacić ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger