piątek, 26 stycznia 2018

Baby Dove - pielęgnacja Od Pierwszych Dni Życia

Bardzo lubię kosmetyki DOVE za ich kremowe konsystencje i wspaniałe zapachy. Żele pod prysznic jak dla mnie są niezawodne jak i antyperspiranty, które towarzyszą mi od lat.  Ostatnio miałam okazję wypróbować serię dla dzieci. Już obiły mi się o oczy te słodkie opakowanka ale co innego jest widzieć a co innego sprawdzić. Synek nie posiada skóry problematycznej i o dziwo jak na razie żadne kosmetyki nie wywołały u niego niepożądanych objawów. Serię Baby Dove z chęcią wprowadziliśmy w wieczorne kąpiele a jak wpłynęły na skórę maluszka?
Dodam jeszcze , że seria Baby Dove dostępna jest w dwóch liniach Rich Moisture oraz Sensitive Moisture. Pierwsza ma przeznaczenie dla skóry suchej i normalnej a druga dla skóry wrażliwej. Obie linie mogą być używane już od pierwszych dni życia.


Baby Dove, Rich Moisture, emulsja do mycia ciała i włosów


Czy wiesz, że po każdej kąpieli skóra dziecka może stracić nawilżenie aż do 5 razy szybciej niż Twoja skóra? Dlatego stworzyliśmy delikatną emulsję do mycia ciała i włosów Baby Dove Rich Moisture. Emulsja ma neutralne pH i pomaga skórze zachować jej naturalne nawilżenie. Podczas mycia tworzy bogatą, kremową pianę, pozostawiając skórę dziecka czystą, miękką i delikatnie pachnącą. Pomaga zachować naturalne nawilżenie skóry dziecka Hipoalergiczna Nie powoduje łzawienia Przetestowana dermatologicznie i okulistycznie Zatwierdzona przez pediatrów Od pierwszych dni życia

Skład: Aqua, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Glycinate, Polyacrylate-33, Caprylyl Glycol, Coconut Acid, Lauric Acid, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Sodium Isethionate, Sodium Lauroyl Isethionate, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Palm Kernelate, Sodium Palmitate, Sodium Stearate, Stearic Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Tetrasodium EDTA, Zinc Oxide, CI 77891.

Pierwsza w ruch poszła emulsja do mycia ciała i włosów. Konsystencja kosmetyku jest równie fantastyczna jak wersja żeli dla dorosłych. Kremowa, treściwa o przyjemnym zapachu, który pozostaje na skórze. Przy takiej gęstej strukturze emulsji spodziewałam się lepszego efektu. Niestety ku mojemu zdziwieniu produkt bardzo słabo się pieni, przez co ciągle miałam wrażenie, że myję dziecko samą wodą. Musiałam czynność powtarzać czego wynikiem jest szybko kończący się produkt. Właściwości myjące emulsja posiada jak najbardziej ok, skóra jest czysta, gładka ale niekoniecznie nawilżona. Do tej pory nie używaliśmy balsamów po kąpieli tu po kilkudniowym myciu musiałam sięgnąć po nawilżające wspomaganie bo płyn niestety może lekko wysuszać skórę.


Baby Dove, Rich Moisture, balsam nawilżający dla dzieci


Skóra dziecka jest delikatna, bywa sucha i potrzebuje specjalnej pielęgnacji. Dlatego stworzyliśmy wyjątkowy balsam Baby Dove Rich Moisture. Balsam łagodzi suchą skórę już od pierwszego użycia i zapewnia jej nawilżenie przez cały dzień, pozostawiając ją wyraźnie gładszą i delikatnie pachnącą. Delikatnie nawilża skórę dziecka przez cały dzień Testowany dermatologicznie Zatwierdzony przez pediatrów Od pierwszych dni życia

Skład: Aqua, Glycerin, Petrolatum, Stearic Acid, Glycol Stearate, Dimethicone, Isopropyl Isostearate, Caprylyl Glycol, Carbomer, Ceteraryl Alcohol, Disodium EDTA, Glyceryl Stearate, Magnesium Aluminum Silicate, Parfum, Phenoxyethanol, Stearamide AMP, Tapioca Starch, Triethanolamine, Benzyl Alcohol, Citronellol, Limonene, Cl 77891.


Jak wspomniałam wyżej po emulsji konieczne było sięgnięcie po balsam nawilżający. Balsam z serii Baby Dove ma delikatną konsystencję jak typowy lotion i idealnie nadaje się na wieczorne masaże. Zapach ma identyczny jak poprzednik i po wmasowaniu w skórę utrzymuje się na skórze, ale bardzo króciutko. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej ani lepkiej formułki i efekt widoczny jest już następnego dnia. Skóra maluszka jest bardzo aksamitna, delikatna i mięciutka w dotyku.



Baby Dove Rich Moisture, krem przeciw odparzeniom

Jako rodzic wiesz, jak szybko powstaje pieluszkowe odparzenie skóry. Krem na odparzenia Baby Dove Rich Moisture przywraca neutralne pH w ciągu kilku sekund i zmniejsza zaczerwienienie, tworząc warstwę ochronną, która chroni delikatną skórę dziecka przed dalszymi podrażnieniami. Przywraca naturalne pH w ciągu kilku sekund i pomaga chronić przed pieluszkowym zapaleniem skóry Pomaga już od pierwszego użycia Hipoalergiczny Testowany dermatologicznie Zatwierdzony przez pediatrów Od pierwszych dni życia

Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Zinc Oxide, Sorbitan Sesquioleate, Petrolatum, Dimethicone, Dicocoyl Pentaerythrityl Distearyl Citrate, Cera Alba, Aluminum Stearates, Glyceryl Isostearate, Hydrogenated Castor Oil, Ozokerite, Parfum, Phenoxyethanol, Polyglyceryl-3 Oleate, Tocopherol, Zinc Sulfate



Trzecią propozycją od Baby Dove jest krem przeciw odparzeniom. Krem ma delikatną, kremową konsystencję, która łatwo się rozprowadza. Zapach bardzo, bardzo delikatny, ledwo wyczuwalny. Ogólnie rzecz biorąc nie jest to zły krem ale nie zastąpi on Nam Bepathena.  Synek miał lekko podrażnioną pupcię i krem od Dove nie poradził sobie z tym problemem. Na codzienne "smarowanie profilaktyczne" uważam , że kosmetyk jest ok. Jednak do zadań specjalnych troszkę mu brakuje.



Przydałoby się teraz podsumowanie...? Otóż DOVE wypuścił fajną serię dla dzieci, która spełnia się w 100% ale tylko wizualnie. Opakowania mają naprawdę urocze i zachęcają by je kupić. Z całej mojej trójki świetny okazał się balsam, który przypadł maluszkowi i nawilżał jego skórę. Emulsja niestety poszła jako mydełko do mycia rączek, w kąpieli Nam się nie sprawdziła. Natomiast krem na odparzenia używamy raz na jakiś czas, profilaktycznie ale tylko i wyłącznie na zdrową i suchą skórę pupci.  Mam lekki niedosyt, nie wiem czemu. Zakochana w kosmetykach DOVE dla dorosłych a dla dzieci już tak średnio. Zdecydowanie na chwilę obecną zostajemy przy Naszych ukochanych Babydream .



Pozdrawiam,



29 komentarzy:

  1. no to mnie zdziwiłaś, bo myślałam, że ta seria dla dzieci jest super, a tu jednak nie...

    u mnie właśnie pojawił się nowy post ;)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest średnia, choć nie wiem jak dalsze kosmetyki się spradzają typu szampon czy chusteczki.

      Usuń
  2. fajny zestaw, bardzo lubię kosmetyki dove, czasami sama stosuję dziecięce serie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak weszła seria skusiłam się na mydełko, ale dla mnie za mocno perfumowane i szybko zaczęło męczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dave znam i używam długo już i jestem zadowolona ;)

    Przypominam o Walentynkowym konkursie :)
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam dziecka, ale te opakowania są tak urocze, że chętnie sama bym ich używała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem alergikiem i kiedyś kupiłam ten balsam. Niestety nie byłam z niego zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem zwolenniczką ich produktów, tym bardziej tych dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja używałam tych produktów i byłam z moim Urwisem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Wam się sprawdziły, u Nas balsamik też ;)

      Usuń
  9. Szkoda, że szata graficzna nie idzie w parze z działaniem, bo rzeczywiście, wyglądają uroczo i zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. wlasnie opakowania maja urocze. szkoda ze sie nie wszystko sprawdzilo. jak moja byla mala to uzywalam tylko Aveeno, i do dzisisiaj (ma prawie 9lat) bardzo lubi balsam z Aveeno dla dzieci hehehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam, że pojawiły się np w Rossmannie, ale póki co nie mam dziecka, więc..

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizualnie wyglądają bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki z Dove lubię, ale nie sięganie po nie regularnie. Ale ten krem ma genialną konsystencję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, szkoda, ze nie wszystko sie sprawdzilo :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię takie kosmetyki delikatne, ale nie lubię zapachu Dove :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Troszkę mnie to zdziwiło bo ogólnie czytałam naprawdę dobre opinie. Sama nie miałam okazji używać tej serii więc nie wiem jak moje wrażenia. Nie miałam jeszcze tak aby któryś ich produkt mnie rozczarował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o serię dla dorosłych to i ja jestem zachwycona a dla dzieci niestety mamy już swoje sprawdzone ale fajnie było poznać Baby Dove.

      Usuń
  17. ten krem na odparzenia i u nas jest tylko "profilktycznie", ale jakoś irytuje mnie jego lekka konsystencja... chyba przyzwyczaiłam się do bepanthenu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie słyszałam o tej linii kosmetyków, ale zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Do marki Dove mam mieszane uczucia i Twoja recenzja to oddaje :) Jedne kosmetyki mają lepsze, inne słabsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kremu do pupci jeszcze nawet nie otwierałam... a balsam do ciała jak najbardziej na plus, emulsja do kąpieli podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam też babydream i nivei dla Młodego. O kosmetykach dave dla dzieci nawet nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger