piątek, 15 grudnia 2017

Yankee Candle - Lake sunset

Zdawałoby się , że zimą powinny królować zapachy świąteczne, pachnące piernikami, choinką, przysmakami gotowanymi w kuchni.... ale nie u mnie. Oczywiście świąteczne woski też uwielbiam ale ostatnio z ciekawości kusiła mnie długo, wręcz bardzo długo zalegająca w szafce świeczka typu sampler o zapachu Lake Sunset dostępna na Goodies.


Sampler z serii Housewarmer emitujący zapach zachodu słońca nad jeziorem.


Na sucho świeczka pachnie bardzo delikatnie, zapach ciężko sprecyzować. Po kolorze nie wiem czemu ale spodziewałam się blizniaczego zapachu do Pink Sands. Lake Sunset potrzebuje troszkę czasu by rozwinąć skrzydła a kiedy już zaczyna się coś dziać, to w mgnieniu oka zaczyna pracować nosek i myśl... skąd ja znam ten zapach??


Długo się zastanawiałam, długo główkowałam co to za znajomy zapach i już wiem! Kochani Lake Sunset to prawie identyczne odzwierciedlenie perfum Gucci Rush (wersja czerwona). Mało tego, na moje szczęście posiadam owe perfumy i wąchając jedno i drugie uwierzcie mi , znikoma różnica w zapachu. Oczywiście Lake Sunset jest delikatniejszy i mniej intensywniejszy, ale kombinacje zapachowe - rewelacja! Kto zna zarówno świeczuchę jak i perfumy to powinien się ze mną zgodzić. Nawet moja mama, która nie potrafi odróżnić na ślepo zapachu, sama to potwierdziła.


Tak więc mój mały "Yankowy Gucci" stał się moim ulubieńcem i totalnym zaskoczeniem! Spodziewałam się czegoś innego, bardziej delikatnego, subtelnego a dostałam świetną kobiecą i wyrafinowaną elegancję. Zapach jak najbardziej na chłodne dni ale i nie tylko. Jest ciepły, otulający, wyrazisty chyba zasługa piżma i bardzo zmysłowy a nuty pudrowe dodają poczucia bezpieczeństwa. Jako miłośniczka perfum i pięknych zapachów na pewno nie omieszkam zafundować sobie większej świecy właśnie o tym wariancie zapachowym!!

Cena: 11 zł.
Dostępność: Goodies



Pozdrawiam,


26 komentarzy:

  1. Uwielbiam świeczki tej firmy. Mam też woski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały jest ten zapach, mnie też kojarzy się z ulubionymi perfumami i z Mamą ;)
    Co do świecy, jak spotkasz to łap! Bo ona jest lub będzie wycofana ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. był to jeden z pierwszych zapachów YC jaki miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam opis i dostrzegam wszelkie nuty, które nie za bardzo są moimi ulubionymi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy rzeczywiście tak pachnie jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam przyjemność z tym zapachem, ale niestety nie przypadł mi do gustu:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam przyjemnosc miec kilka zapachow, ale tych akurat nie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba miałam już wosk o tym zapachu, :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ani świeczki ani perfum, więc kompletnie nie wiem, jak pachnie;) super, że zapach przypadł Ci do gustu

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jak mnie coś ogrzewa a na dodatek ładnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam takiej świeczki z yankee, jedynie woski do kominka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczki zapachowe to fajna opcja - daja super atmosferę

    OdpowiedzUsuń
  13. pewnie by mi się podobał :) U mnie właśnie ich świeczka imbir z trawą cytrynową, na przekór przedświątecznemu szaleństwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze żadnej świeczki z Yankee. Wciąż przymierzam się do zakupu wosków, aby zacząć swoją zapachową przygodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi ślicznie... u mnie obecnie królują subtelne świece piernikowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeczek od Yankee Candle nigdy nie miałam, ale kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie mąż jest wielkim miłośnikiem wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam ten zapach i ja go nie pokochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem tego zapachu, po opisie wydaje się być piękny <3

    dzięki za odwiedziny, mam nadzieję, że jeszcze wrócisz :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię ten zapach, wracam co jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  21. może i moim ulubieńcem się stanie ;P??

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe czy by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger