poniedziałek, 4 grudnia 2017

Clean Cotton od Yankee Candle oraz wyniki rozdania.

Jakiś czas temu mój składzik powiększył się o kilka nowym zapachów. Nie czekając długo postanowiłam sięgnąć po znany i całkiem dobrze chwalony Clean Cotton, który dostępny jest na Goodies. Jest to jeden z najsłynniejszych zapachów Yankee Candle, którego ja do niedawna nie miałam.  Pozytywnymi opiniami skusiłam się Clean Cotton i jego "czysty" zapach, a jak się okazało? Czy faktycznie pachnie świeżym praniem?


Clean Cotton należy do wosków z rześkiej linii zapachowej. Zawarte są w nim nuty świeżego prania, kwiatów oraz cytryny. No i faktycznie na sucho wszystko ładnie, pięknie wyczuwalne, że aż zdziwiona byłam, że tak fajnie można odzwierciedlić prawdziwy zapach  czystych "majtek" na suszarce .


Wosk Clean Cotton pachnie dość intensywnie, zapach utrzymuje się długo a nawet bardzo długo. Do kilku godzin po zgaszeniu kominka fajnie wyczuwalne jest pranko w mieszkaniu. Jeśli chodzi o sam zapach. No cóż mogę napisać. Jest to typowy świeżak, bardzo rześki, bardzo przyjemny i pachnący świeżo wypraną pościelą. Dodatkowo w tle gdzieś muska nosek  akcent cytryny z dodatkiem i białych kwiatów.



Clean Cotton jest zapachem bardzo autentycznym, lekkim i subtelnym. Doskonale wpasowuje się w domową aurę dzięki czemu czuć nieskazitelną czystość przez długi czas. Clean Cotton idealny jest do zapalenia np. po sprzątaniu. Jest to mój kolejny ulubieniec i na pewno pokuszę się o święcę większych gabarytów.

Cena: 9 zł
Dostępność: Goodies


Chciałam też podziękować uczestnikom za wzięcie udziału w zabawie ale niestety tylko jedna osóbka mogła wygrać a jest nią ANIASKF. Gratuluję i czekam na maila z danymi ;)



Pozdrawiam,



15 komentarzy:

  1. nie znam tego zapachu, ale uwielbiam soft blanket, nie wiem czemu mi się skojarzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to bardzo kultowy zapach wosku, gratulują ANIASKF

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę! już piszę maila i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zapach ŚWIEŻEGO PRANIA - jednak w okresie jesienno - zimowym wybieram korzenne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym wyprobowala ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię ten wosk, naprawdę jest świeży i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj czuje, że mógłby mi się ten zapach spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale dużo o nim słyszałam i myślę, że by mi się spodobał :D Miałam kiedyś tealighty o zapachu bawełny i były przecudwne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger