piątek, 1 grudnia 2017

Pomysł nie tylko na wyjątkowy prezent- czyli moje dziecinki z MyGiftDNA

Cześć Kochani! Mamy już początek grudnia a co za tym idzie?  Oczywiście Mikołajki potem gwiazdka! Nie wiem jak Wy ale ja wiecznie mam problem z robieniem prezentów. Moja rodzina jest strasznie wybredna i czasem ciężko im dogodzić. Na szczęście udaje mi się rok w rok trafić w gust z podarunkiem, więc albo udają albo ja wydziwiam. Wracając do tematu prezentów. Na pomoc przychodzi Nam sklep MyGiftDNA , gdzie mają fajne, ciekawe i do tego personalizowane propozycje na prezent nie tylko gwiazdkowy. Sama osobiście lubię takiego typu produkty, więc postanowiłam w tym roku, że obdarzę sama siebie własnie takim oto zestawem.


Zestaw a raczej moje dwie dzisiejsze propozycje, to must have typowej Pani Domu.  Zdecydowałam się na bambusową deskę do krojenia oraz kubek. W moim domu zawsze musi być stolnica, krajalnica czy deska do krojenia, bez niej ani rusz. Od plastikowych, po szklane a od kilku lat drewniane. Deska z MyGiftDNA  jest wykonana z wysokiej jakości bambusa. 


Wydawałoby się Deska bambusowa choć łudząco podobna jest do drewna to ku zaskoczeniu wykonana jest ze specjalnie sprasowanej trawy. Bambus, który jest impregnowany olejem, jest dwukrotnie twardszy od drewna buku a jednocześnie  znacznie od niego lżejszy. Bambus nie chłonie wody w takim stopniu jak drewno - szybciej schnie, dzięki czemu przeciwdziała szybkiemu rozwojowi bakterii. Poprzecznie do kierunku krojenia ułożenie trawy bambusowej, która zapobiega tworzeniu się szczelin, trudniej jest zarazkom i zapachom przeniknąć do środka, no i ważna sprawa- deska bambusowa nie niszczy noży!


Na stronie MyGiftDNA wybrany produkt możecie fajnie spersonalizować. Grawer na mojej desce wykonany jest z użyciem najnowszych technologii laserowych. najlepszej w Europie firmy Trotec Laser. Grawer jest trwały i nawet po długim użytkowaniu pozostaje nienaruszony. Deska wygrawerowana jest tylko z jednej strony, która również nadaje się do cięcia ale jeśli chcemy utrzymać napis w nienaruszonym stanie, to czynności krojenia wykonujemy po drugiej stronie deski. Koszt deski bambusowej z własnym grawerem to 119,99 zł


Kolej na kubeczek. Nie wiem jak Wy ale ja jestem strasznie kubkowa. Uwielbiam kubki, kubanki, lubię zwłaszcza takie duże, pojemne, takie inne. Kubek z MyGiftDNA jest z wysokiej jakości porcelany. Jest to kubek typu Latte, który mieści w sobie aż 500 ml. płynu. Nadruk wykonany jest po obu stronach kubka, bardzo precyzyjnie i dokładnie. Kształt i wygląd bardzo estetyczny i elegancki. Kubek można myć w zmywarce bez obaw o wyblaknięcie napisu.  Cena to 49.99 zł. 




Jak widzicie nawet podstawowe rzeczy, będące z Nami w dniu codziennym potrafią umilić dzień, czas, chwilę w której się znajdujemy. Nie musi to być zwykła deska do krojenia czy zwykły kubek a fajny prezent np. dla mamy albo dla osoby lubiącej pichcić w kuchni. Do tego swój własny, wymyślony grawer i osoba obdarowana na pewno będzie zadowolona. Opcja na zbliżające się święta dla osób, które jeszcze nie mają pomysłu, czym obdarować swoich najbliższych. Może MyGiftDNA Wam w tym pomoże?



Pozdrawiam,



24 komentarze:

  1. świetny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek na prawdę fajny ! :)
    O tym sklepie nie słyszałam wcześniej ale już przejrzałam i fajne rzeczy mają w ofercie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy kubek. deska też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny kubeczek!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega pomyslowy i rzeczywiscie wyjatkowy ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napis na kubku jak najbardziej prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kubek jest świetny. Im większy tym lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są takie spersonalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie prezenty to ja rozumiem, nie dość że praktyczne to pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spersonalizowane produkty są takie wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam spersonalizowane prezenty :) super są!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie spersonalizowane UPOMINKI są niezwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te "spersonizowane gadżety".

    OdpowiedzUsuń
  14. Deseczka bardzo fajna, ale sam napis średni mi odpowiada. Kubek wielkością idealny, w takim własnie piję herbatkę, ale tutaj napis z obrazkiem również do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kubek. Ja preferują produkty ekologiczne, ale ten naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger