środa, 30 sierpnia 2017

Lakiery do paznokci ZILA NR.107 oraz 109

Kochani gotowi na nadchodzącą już wielkimi krokami jesień? Ja pomalutku nastawiam się psychicznie ale póki co mamy jeszcze kilka dni dość wysokich temperatur, więc korzystamy z młodym ile wlezie.
Dzisiejszy post to trio lakierów do paznokci marki ZILA, ale pod lupę biorę na razie tylko 2 kolorki. W oddzielnym poście będzie ich trzeci kolega. Tak więc przejdzmy do rzeczy.


 Marka ZILA była całkowicie mi obca. Dzięki drogeria.pl mam możliwość sprawdzenia jak sprawują się w użytku codziennym, czyli pranko, prasowanko, zmywanko i inne "duperele". Dodam jeszcze fakt, iż drogeria.pl posiada je  na wyłączność. Więc jak ktoś chętny to może je kupić tylko tu KLIK


Pierwszym kolorem jest odcień o numerze 119.  ZILA White to biały lakier, który może być stosowany samodzielnie bądz jako baza pod brokaty lub inne lakiery a nawet do zdobień.  
Piękna, klasyczna biel i jak dobrze mu się przyjrzeć, też posiada delikatne mieniące się drobinki. 



ZILA Shimmer 107 AMET to połyskujący, głęboki i ciemny fiolet z purpurowymi tonami, wzbogacony w mikroskopijne drobinki, które łagodnie lśnią.  Mój ulubieniec. Intensywny, mroczny i tajemniczy,idealny na nadchodzącą jesień i zimę.

ZILA SHIMMER -linia subtelnie połyskujących lakierów do paznokci przeznaczona dla kobiet, które od podstawowego lakieru wymagają odrobinę więcej. Lakiery zawierają bardzo drobny błyszczący pyłek, który łagodnie lśni i pogłębia kolor lakieru. Stwarza delikatny, trójwymiarowy efekt.


Lakiery ZILA posiadają cienki pędzelek, ścięty na prosto bardzo dobrze rozprowadza lakier na płytce. Prezentowane przeze mnie lakiery posiadają średnie krycie. Potrzebujemy dwóch warstw by w miarę otrzymać ładnie pomalowane kolorki, jednak 3 warstwy to taki już pewniak. Piękne, nasycone  bez żadnych prześwitów. Schnięcie ich jest w miarę szybkie nawet przy trzech malowaniach. Co wyróżnia lakiery ZILA to fakt, iż zostały wzbogacone o aromaty kwiatowe, dzięki czemu po pomalowaniu pazurków nie trzeba potem wietrzyć mieszkania. Dla mnie jest to mega wielki plus, gdyż w moim domu krząta się dzidziuś, dzięki czemu nie muszą chować się po kątach i chronić go przed szkodliwymi zapachami.




 Jestem mile zaskoczona jakością lakierów ZILA. Nie przeszkadzają mi 3 warstwy, bo wynagradza mi ich szybkie schnięcie. Lakiery są trwałe, nie odpryskują i łatwo się zmywają. Przy częstych czynnościach domowych końcówki nie ścierają się i lakier trzyma spokojnie do 4 dni. Dla mnie rewelacja jeśli chodzi o standardowe laKiery do paznokci. Brak "lakierowego"zapachu oraz nie posiadają w swoim składzie  toluenu, DBP, oraz formaldehydu .
Jedyne do czego mogę się przyczepić to delikatnie zżółknięta płytka po zmyciu lakieru ZILA Shimmer 107 Amet. Być może to efekt bardzo mocnej pigmentacji, którą owy odcień posiada. Nie mniej jednak szeroka gama kolorystyczna lakierów ZILA kusi mnie bardzo. Teraz na zbliżającą się porę roku, którą jest jesień marka ma świetne kolorki, które idealnie wpasują się w tło nP. spadających liści i szarawki na oknem ;) W kolejnym poście pokażę Wam rodzynka, który został ZILA 133.  

Cena: 14,99 zł/ 8 ml.


Pozdrawiam,


13 komentarzy:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger