poniedziałek, 27 marca 2017

Termometr dziecięcy Bobo-scan

Dzisiaj nie będzie to post kosmetyczny a raczej praktyczny. Odkąd pojawił się na świecie mój synuś będę częściej opisywać Wam ( może przyszłym mamom bądz też aktualnym ) produkty, akcesoria i inne gadżety potrzebne przy dzidziusiu. Także moja tematyka bloga troszkę się poszerzy o dział dziecięcy. Takim jednym gadżetem, który ułatwia mamom opiekę nad pociechą jest Termometr dziecięcy Bobo-scan


Termometr Bobo-scan:

- bezdotykowy pomiar temperatury ciała,
- umożliwia dokonanie pomiaru temperatury przedmiotów i płynów ( np. wody w wanience, mleka w butelce, pożywienia )
- duży podświetlany wyświetlacz,
- sygnał dzwiękowy z możliwością wyłączenia,
- alarm gorączkowy przy temperaturze 38 stopni C,
- pamięć 32 wyników,
- szybki pomiar, tylko 1 sekunda,
- dostępny w dwóch kolorach: żółty i pomarańczowy


Jako świeżo u pieczona mam boję się o swoje dziecko, by nie chorowało i było cały czas zdrowe. Jednak tak się czasem nie da, zwłaszcza zimą kiedy to wokół Nas pełno wirusów, które mogą szybko wniknąć w organizm powodując  choróbsko przy tym gorączkę, która jest jednym z pierwszych objawów u dzieciaczków.


Każdy doskonale pamiętam termometr rtęciowy, który zimny lądował pod pachą czy się chciało czy nie. Na szczęście teraz na rynku dostępne są różne rodzaje termometru od tego rtęciowego po termometry w smoczku, w plastrach ( takim nie daję wiary ), po termometr na podczerwień bądz bezdotykowy. Tym ostatnim od kilku tygodni bawię się ja i moja rodzina.


Termometr Bobo-scan jest wygodny, szybki i precyzyjny. Dodać jego wygląd, który jest miły dla oka plus ochronne opakowanie, by Nam czasem dzieciątko nie zechciało się nim pobawić. Fajnym zabezpieczeniem też jest nasadka na górze, którą zdejmujemy w celu zmierzenia temperatury.


Bobo-scan ma całkiem spory wyświetlacz, nie musimy przystawiać go nosa by zerknąć co Nam się tam wyświetliło. Wszystko wyraznie widać a w nocy ułatwia Nam jeszcze podświetlany wyświetlacz, więc mega wygoda jak dla mnie.


Używanie termometru jest dziecinnie proste. Wystarczy ustawić sobie opcję czego będziemy mierzyć ciała czy powierzchni, naciskamy przycisk w odległości 3-5 cm od czoła badz butelki z mlekiem i czekamy na wynik. Mega szybko i wygodnie!





Termometr Bobo-scan testował mój syn, który miał podejrzenia gorączki oraz mama z gorączką. Świetna sprawa, kiedy przy stanie gorączkowym Nasz gadżet daje znać o niepokojącym objawie w postaci sygnału, dzięki temu możemy szybko działać. Żeby nie być gołosłownym, sprawdzaliśmy wyniki na termometrze rtęciowym i tym powyżej. Wyniki okazały się identyczne. Różnica tkwi tylko w wyglądzie i użyciu no i cenie. Nie ma co ukrywać, termometry bezdotykowe są naprawdę poręczniejsze jeśli chodzi o malusińskich . Nie ma obawy płaczu z powodu nagłego zimnego okładu pod paszką, przez co może jeszcze bardziej Nam pobudzić dziecko. Tutaj mamy sekundową sprawę i do tego jak wygodną, wielofunkcyjną i przede wszystkim prawdziwą. Ja jako mama jestem zachwycona i polecam nie tylko ten termometr ale również śliczne inhalatory dla dzieci. Fantazyjne w kształcie rybki, Co na pewno bardziej zachęci dzieciaczki do zabiegu. Jednym z nich jest słodka rybka, którą możecie kupić tu http://diagnosis.pl


Cena: 129.99 zł.
Dostępność: Klik




Pozdrawiam



11 komentarzy:

  1. My mamy bezdotykowy termometr z lidla :) sprawdza się świetnie już ponad rok, i nie tylko termomwtr mamy tej firmy, też m.in. inhalator. A termometr kosztował nas jedynie 59.90 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam inny model ale tez bezdotykowy tej marki. Jest bardzo wygodny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sprawa! ;) tylko cena troszkę odstrasza ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny taki termometr dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elektryczne termometry są bardzo wygodne, zwłaszcza przy dzieciach. Jednak i tak uważam, że termometr pod pachę jest najbardziej dokładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry termometr to bezpieczny termometr i niezwykle ważna rzecz mając małe dzieci :-) Moja córka na szczęście jest już duża i nie mam pojęcia jaki kupi w przyszłości swoim dzieciom :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki termometr to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla dziecka taki termometr jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo praktyczne urządzenie :) na pewno przy dziecku może okazać się pomocne- czasem próba włożenia termometru pod pachę to istna walka...

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam i myślę, że w każdym domu powinien być taki termometr. Fajna sprawa, nie tylko dla najmłodszych

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger