wtorek, 5 marca 2013

Pielęgnacja włosów z HEGRONEM

Witajcie,

Moje ostatnie dni wiążą się z ciągłym i długim pobytem w nowej pracy i czasu brakuje mi na wszystko.
Pozostają mi tylko wieczory, więc staram się nadrabiać zaległości jak tylko mogę.

Dzisiejsza recenzja dotyczy duetu z firmy HEGRON czyli szampon + odżywka ;)

HEGRON - uniwerslany szampon z proteinami mleka .


 Od producenta:
"Produkowany na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka i prowitaminę B5. Odbudowuje strukturę włosów. Włosy stają się miękkie, nabierają połysku, łatwo się rozczesują. Posiada przyjemny świeży aromat, jest łagodny i odpowiedni dla każdego rodzaju włosów."







 Moja opinia:

Jest to szampon do każdego rodzaju włosów i  otrzymujemy go w wielgarnej butli o pojemności 500ml, która może starczyć spokojnie na kilka miesięcy. Jeszcze większy posiada otwór, który po odkręceniu butelki robi prawdziwe wrażenie. Wielka dziura, która niestety nie należy do przyjemnej aplikacji, powoduje,że za dużo Nam się wylewa szamponu na dłoń, dlatego przelałam go do innej mniejszej buteleczki i teraz spokojnie i ben nerwów mogę go używać.


  Konsystencja moim zdaniem jest identyczna jak w większości szamponów czyli jest delikatnie kremowa, kolor wodnisto-biały ( jeśli tak mogę określić ) a zapach delikatny i przyjemny. 

Po umyciu włosy są hmhmhm, myślę, że w dobrym stanie ale nie zauważyłam czegoś nadzwyczajnego. Dobrze myje włoski, radzi sobie z olejami, nie obciąża ich. W dotyku są miękkie i puszyste, nie przetłuszczają się. Więcej efektów nie zauważyłam. Czy kołtunią?? Nie mam pojęcia, bo cały czas używam odżywek, więc ciężko mi to stwierdzić.


****************************************************************************

HEGRON - słonecznikowa odżywka do włosów

 Od producenta:

 "Odżywka pielęgnująca i chroniąca włosy została specjalnie opracowana do codziennej pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów. Oparta jest na bazie naturalnych składników. Zawiera wyciąg ze słonecznika, który posiada właściwości regenerujące i pozwala utrzymać naturalne nawilżenie włosów.  Jako mocny naturalny antyoksydant chroni włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Odżywka pielęgnuje, wygładza i odbudowuje strukturę włosów. Nadaje im zdrowy połysk i miękkość. Ułatwia rozczesywanie oraz eliminuje efekt elektryzowania się włosów . Posiada świeży przyjemny zapach. Jest przeznaczona do spłukiwania."


Moja opinia:

Odżywka jak szampon jest większej pojemności bo aż 400ml. Butelka plastykowa i o wiele bardziej wygodna w aplikacji od poprzednika.

Konsystencję posiada troszkę za rzadką jak dla mnie, ale za to ma świeży miły zapach, który też długo nie utrzymuje się na włosach. Łatwo się spłukuje, pozostawia włosy miękkie lśniące, nie elektryzują się i łatwo się rozczesują.

 Odżywki tej używam do metody OMO i naprawdę jestem zadowolona. Używam jej osobno jak i ze wspomagaczami . Dodaję czasem, miodu albo soku z cytryny a czasem tylko odżywki. Spisuje się ona pozytywnie choć mogłaby mieć bardziej wyrazisty zapach. Lubię jak po umyciu włoski mi pięknie pachną.


Reasumując jestem na Tak, ale nie wiem czy wrócę do NICH ponieważ lubię testować różne marki. Tak więc polecam, zwłaszcza odżywkę ;)




Produkty do przetestowania otrzymałam dzięki CREDO PR, co nie miało wpływu na moją ocenę.


A teraz Was zostawiam i lecę pazurki malować i mam nadzieję, że pościel mi się nie odbije ;)

Buziaczki,

MAGDA

9 komentarzy:

  1. Dostałam do testów te same produkty, też w najbliższym czasie pojawi się u mnie ich recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robiłam recenzję o tym szamponie i faktycznie ciężko coś o nim napisać, bo niczym szczególnym isę on nie wyróżnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasem trafiają się 'bezpłciowe' kosmetyki ;(

      Usuń
  3. Miałam z tej firmy HEGRON balsam do włosów był straszny

    OdpowiedzUsuń
  4. Też rzadko wracam do używanych wcześniej produktów, zdecydowanie wolę testować nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak testowanie nowych kosmetyków to jest to ;)

      Usuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger