sobota, 2 marca 2013

Pachnąco i błyszcząco od L'AMBRE

Cześć  Kochani,

Dopiero mam chwilkę wolnego i właśnie usiadłam do laptopa,żeby pooglądać Wasze blogi i pokomentować. 
Dzisiaj miałam zalatany dzień, do tego mój piesek miał wczoraj operację na kamienie i dzisiaj trzeba było się nim non stop opiekować. Biedulek cierpi a ja razem z nim ;( Mam nadzieję,że jutro już będzie żywszy, bo tęsknie za jego energią i wspólnymi spacerami.

Żeby się oderwać postanowiłam napisać recenzję o dwóch kosmetykach firmy L'AMBRE.

LAMBRE  Perfumy No 24




Perfumy te dostałam jako gratis w paczce od Pani  Aleksandry   . Jest to nowy zapach wprowadzony niedawno, więc przy okazji miałam możliwość testowania jego jako jako jedna z pierwszych :)

Jako zapalona perfumoholiczka strasznie się ucieszyłam na widok tak słodkiej i skromnej buteleczki. Opakowanie proste, niezbyt krzykliwe z ozdobną zawieszką jeszcze bardziej podkręciła moją ciekawość.

Co do zapachu - bo nucie zapachowej myślałam, że będą to słodkie, owocowe lub kwiatowe zapachy, a tu ..... odtykam korek, psikam , wącham i padam. 

Niestety perfumy nie w moim guście, mocne, ciężkie, przypominające mi dawne i słynne perfumy " Być Może". Jak dla mnie zapach za intensywny i za wyrazisty. Dusił mnie i powodował ,że ciężko mi się oddychało. Nie wyczuwałam w nich świeżej nuty cytryny albo jabłka, bardziej czuć piżmo, i drzewo cedrowe, które króluje w zapachu.
Perfumy oddałam mamince, która mimo ,że woli lżejsze to skusiła się i na No 24 ;)

Absolutnie wykluczam i odradzam go osobom młodym i szalonym, jest to za poważny zapach ;)



  



L`ambre, Magic Shine Lip Gloss (Błyszczyk do ust)





Opis Producenta:


Dzięki kolekcji modnych, lśniących błyszczyków do ust MAGIC SHINE poczujesz się prawdziwą gwiazdą. Wspaniała, trwała formuła dodaje ustom objętości i wypełnia drobne nierówności. Szeroka paleta kolorów pozwoli na każdorazowe urozmaicenie zarówno codziennego, jak i okazyjnego makijażu.
Błyszczyki do ust LAMBRE zapewniają soczysty połysk i ochronę przed pierzchnięciem ust.
Piękno i komfort użytkowania!

E

Moja opinia:


 Elegancki błyszczyk w kształcie pisaka, który posiada końcówkę w formie pędzelka. Jak dla mnie idealna sprawa i do tego bardzo wygodna. Złoty kolor opakowania sprawia,że wygląda na wysoko półkowy kosmetyk.
Dzięki przekręcanej z tyłu końcówce, mamy możliwość aplikacji. 

Konsystencja jest dość ciężka i gęsta niż w zwykłych błyszczykach. Plusem jest fakt,że się nie klei, zawarte w nim drobinki dodają ustom soczystego połysku. Delikatnie je powiększa ( ale bez przesady) i fajnie nawilża. Skórki są mniej widoczne co wzbudziło mój zachwyt ;))

Trwały, bez jedzenia i picia pozostaje spokojnie do kilku godzin.

Posiadam kolor nr.4 - Wiosenna Magnolia - świetny na wiosnę i lato ;)

Cena: 20 zł






 Producent : Lambre Groupe International

Do kupienia tutaj



Kończąc jestem i zadowolona i lekko zasmucona. Błyszczyk idealnie mi podpasował swoim stylowym opakowaniem, pięknym kolorem, świetną aplikacją. Natomiast perfumy, akurat No 24 niestety już nie zostawiają takiego zachwytu a szkoda, bo przydałyby mi się nowe zapaszki. Idzie w końcu wiosna, więc trzeba czymś lekkim pachnieć ;))

Jestem jeszcze w trakcie testowania kremu na noc L'AMBRE i zapowiada się fenomenalnie ;) Czekajcie na recenzję, niedługo się pojawi ;)

Miałyście już styczność z kosmetykami L'AMBRE??

Pozdrawiam

                           MAGDA  

15 komentarzy:

  1. mam oba produkty :) pierwszego używa mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowanie błyszczyka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny błyszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor błyszczyka :) Ten zapach mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z L'ambre nie miałam przyjemności, ale Madame L'ambre mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze prześliczne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka kredek z L'ambre i bardzo sobie je chwalę :)

    paulinadziewczynaratownika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No perfuma ci się nie udała, ale błyszczyk super- śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blyszczyk mnie zaciekawil :) no i zapach musi byc swietny, a to ze bardzo kobiecy to sam plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowanie błyszczyk Jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko trafić tak na ślepo z zapachem :) Mnie akurat bardzo podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tych kosmetyków choć zapach może być kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam dzisiaj ten błyszczyk - nie powiem za ile...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. blyszczyk przesliczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger