czwartek, 22 marca 2012

Perfumki Lacoste

Jako maniaczka perfum zaczne pomalutku chwalic się, co ostatnim latami zwęszył Madzi nosek a że troszeczkę tego jest, to postanowiłam, że co jakiś czas będę dodawać pachnący post, poświęcony mojej kolekcji perfum, która mam nadzieję,że bedzię się powiększać ;)))

Tak wygląda moja skromna gromadka ;))

Czyż nie piękna ? ;)) 
A dziś riposta na temat  perfum Lacoste ;))  ( fajnie mi sie zrymowalo hihi ;)

1.Lacoste Pour Femme



Jak widać zbliżają się ku końcowi niestety, więc pewnie niedługo będę musiała im powiedzieć "bye bye" ;(

Nuty zapachowe:
Linia głowy: jamajski pieprz, purpurowa frezja,
Linia serca: biały heliotrop, irański jasmin, kwiat hibiskusa, róża bułgarska, nasiona Ambrette,
Linia podstawy: himalajski cedr, drzewo sandałowe, cedr,

Moja opinia:

Zapach:
 Myślę, że jest to jedyny zapach od Lacoste, który mogłabym rozpoznać z zamknętymi oczami na innej osobie. Mają specyficzną nutę świezości,kobiecości i elegancjii ;) Spośród wielu perfum tej marki które wąchałam w perfumerii, te jako jedyne przemówiły do mnie. Subtelny zapach, idealny na wiosenne dni, nie drażni nosa ( przynajmniej mojego ), zapach ładnie się rozwija na skórze. Wyczuwalne są delikatne nuty kwiatowe, łagodne i ciepłe jednocześnie.

Butelka:
Zgrabna,solidna, prosta i bez żadnych zdobień buteleczka. Korek metaliczny z wytłoczonym krokodylkiem na górze prezentuję się okazale ;)

Trwałość:
W skali 1/10  daje ... 10 ;)


2. Femme de Lacoste Collection Voyage









Nuty zapachowe:
-malina, cytryna,
-jaśmin, konwalia,
- piżmo, ambra,

 A te cudeńko dostałam na gwiazdkę od mojego brata i bratowej z UK ;)

Zapach:
Kwiatowo-drzewno-piżmowa kompozycja idealna na każda okazję. Zapach świeży, lekko cytrusowy, charakteryzuje elegancję i aksamitność. Trochę skomplikowane, lekkie a zarazem z pazurem. Kombinacja zapachowa idealnie strzela w odbiorców męskich ;)) Cieakwe i intrygujące ;)

Butelka:
Pomysłowa, kobieca,delikatnie przypominająca kształtem Euphorie CK, boki buteleczki metalowe z wytłoczonym krokodylem rzecz jasna ;)

Trwałość:
W skali 1/10   daje.... 10

Jedynym minusem tychże perfum jest dostępność.;(


A czy Wam podobają się "krokodyle" zapaszki???
Czy macie swoich ulubieńców???

Pozdrawiam,
Magda,

14 komentarzy:

  1. spora ta Twoja kolekcja ;D
    (wyłącz weryfikację )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weryfikacja pojawia się gdy ktoś próbuję skomentować Twojego bloga to wtedy pojawiają się napisy trudne w niektórych przypadkach do rozszyfrowania aby ją wyłączyć wchodzisz w ustawienia a tam w komentarze i tam masz na dole czy chcesz mieć weryfikację obrazkową do komentarzy i masz Tak lub Nie.
      Nie wiem czy zrozumiale napisałam ale się starałam ;D

      Usuń
  2. tak tak już się udało ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. oj pięknie pachnąca z Ciebie kobietka, jak taka posiadasz kolekcje ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja :) Ja uwielbiam męskie Lacoste, mój mąż ma chyba każdy możliwy zapach :) Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał, dużo tego masz :)

    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    On the right side of the scripture aves green! you will find the country with blogs by country
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!.
    Is power if we are open in the field of communication, open new horizons that you know every day!
    There is also the possibility that in other countries, people who share the same passions as you.
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after your contacts
    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Lacoste Pour Femme!!! :) dla mnie śliczny zapach mmm :)) świeży, delikatny no boski! :)
    gratuluje kolekcji :) faktycznie spora i kolorowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Duża ta skromna gromadka. :D
    Może się zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aleś nazbierała :) świetna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń