sobota, 28 września 2024

Ziaja Med, Kuracja Ultranawilżająca do stóp z Mocznikiem 15%

Stopy, ach te stopy! To chyba jedyna część mojego ciała o której nagminnie zapominam jeśli chodzi o regularną pielęgnację. Nie wiem, bardzo często i gęsto pomijam je a to niestety niezbyt dobrze, gdyż suchość moich stóp dosięgła chyba już zenitu. Na szczęście jestem uratowana, gdyż w ostatnim boxie od Pure Beauty znalazłam kosmetyk, który doskonale, wręcz idealnie dopasowuje się do moich stóp, naprawiając wszystko to, czego się dopuściłam z przyczyn...wiadomych - lenistwa! O kim mowa? O wspaniałej kuracji ultranawilżającej z mocznikiem od Ziaja Med!

Specjalistyczny, wegański krem do stóp opracowany zgodnie z medycznym podejściem do dysfunkcji skóry suchej.

PROBLEM skóra bardzo sucha, szorstka, popękana, potrzebująca intensywnej regeneracji

EFEKT: • Regeneruje szorstką, bardzo suchą i popękaną skórę pięt. • Nawilża i odczuwalnie zmiękcza naskórek. • Łagodzi dyskomfort powodowany stwardniałą, wysuszoną skórą.

Wizualnie, kosmetyk może okazać się dla kogoś bardzo skromnym produktem ale jego wnętrze i efekt jaki daje , no to tylko brać, używać i nic nie gadać! Konsystencja jest gęsta, dobrze się rozprowadza i przy tym szybko wchłania. Zapach przyjemny, delikatny o lekko kwiatowym akcencie. Jeśli chodzi o działanie to pierwsze co muszę raz jeszcze wspomnieć, że moje stopy są bardzo suche i spragnione potężnie dogłębnego nawilżenia. No i tutaj kuracja wstrzeliła się idealnie! Obecność mocznika, oleju macadamia, oleju z nasion bawełny, skwalanu, ceramid, inuliny czy też prafiny to istne szaleństwo jak też uczta dla przesuszonej skóry. Faktem jest, że kosmetyk, może lekko natłuszczać i powodować efekt śliskich stóp, co też radzę używać go tylko na noc, wtedy efekt jak i komfort jest o niebo lepszy! Regularna kuracja sprawiła, że moje zaniedbanie poszło w zapomnienie jak też dało mi lekcję, by więcej tego nie robić. Moje stopy naprawdę wyglądają zadziwiająco dobrze jak nie fantastycznie. Są gładkie, miękkie, świetnie nawilżone! Uczucie ściągnięcia między palcami zniknęło a i pięty dostały jakby drugiego życia! Dodam też, że kremik fajnie też działa na suche łokcie! Ziaja Med i kuracja z mocznikiem 15% polecają się nie tylko na jesień ale i cały rok, jak też wtedy, kiedy tylko Wasze stopy poproszą o chwilę relaxu, tylko i wyłącznie dla nich ;)



                                                            Pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My women's world , Blogger