poniedziałek, 30 września 2024

Rimmel Oh My Gloss! olejek do ust 001 Pink Flush

 

Pomadki do ust, balsamy, kremy, peelingi owszem ale olejek do ust?? Szczerze, to nigdy takiej formy jeszcze nie stosowałam, jeśli chodzi o pielęgnację ust. Marka Rimmel rozpieściła Nas swoim najnowszym nabytkiem jakim jest olejek do ust OH MY GLOSS LIP OIL. Kiedy tylko zobaczyłam go w boxie od Pure Beauty wiedziałam, że jako pierwszy poleci na testy, no i właśnie tak było. Ciekawi opinii na jego temat? To zapraszam na wpis poniżej. 

"Pielęgnujący olejek do ust Rimmel Oh My Gloss! Lip Oil 01 Pink Flush nie tylko chroni i odżywia, ale także dodaje blasku jak błyszczyk. Dzięki swojej wszechstronnej formule olejek Oh My Gloss stanie się Twoim nieodłącznym, ulubionym kosmetykiem, który zawsze będziesz chciała mieć w torebce czy kosmetyczce. Nakładaj olejek na usta wielokrotnie w ciągu dnia, aby je nawilżyć i chronić przed wysuszeniem. Delikatny kolor i promienny blask sprawiają, że wygląda doskonale solo, jak i w duecie z Twoją ulubioną pomadką, dodając jej nowego wymiaru."

Bardzo podoba mi się opakowanie, kształt, kanciaty prosty a zarazem ma coś w sobie co mnie osobiście pasuje. Jego aplikator, to mięciutka gąbeczka dość sporych rozmiarów, która nabiera odpowiednią ilość kosmetyku do pokrycia ust już za pierwszym pociągnięciem. Jego konsystencja jest gęsta i nie przypomina typowego olejku z czego jestem bardzo zadowolona. Po aplikacji kosmetyk nie spływa z ust, nie klei się i przyjemnie się go nosi. Ja posiadam odcień 001 Pink Flush i jak w opakowaniu wygląda na delikatny różowy, tak na moich ustach jest praktycznie przezroczysty, bardziej z efektem soczystych i błyszczących ust.  

Olejek do ust Oh My Gloss to wielofunkcyjny kosmetyk, który nie tylko dba o ich wygląd ale też sprawia, że są zregenerowane, nawilżone bez oznak suchych skórek. Dzięki zawartości olejku z pestek malin, oleju z pestek marakui, oleju kokosowego oraz witaminy E, olejek poprawia ich kondycję, dogłębnie w nie wnika, sprawiając, że usta są miękkie, gładkie i pełne blasku. Kiedy zaczęłam go używam to bardzo szybko zauważyłam, że moje usta są mniej przesuszone, wizualnie bardziej ponętne oraz kuszące ;) Jak dla mnie bardzo fajna, ciekawa forma pielęgnacji ust, która na pewno znajdzie rzeszę fanek. Dodam jeszcze, że olejek jest bardzo wydajny i można go też dostać w innych odcieniach ;)


Pozdrawiam,



3 komentarze:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger