czwartek, 26 września 2024

Back to School - box w stylu Garnier oraz Pure Beauty

Wrzesień, jest dla mnie miesiącem bez sumienia! Z początkiem roku szkolnego, co wiąże się mnóstwo innych spraw, doszło podwójne przeziębienie, które rozwaliło mi system na maxa! Na szczęście zdrowie wróciło i dziś mogę pokazać Wam fajny box, który kosmetycznym krokiem pozwala Nam na rozpoczęcie szkolnej czy też codziennej/ jesiennej rutyny pielęgnacyjnej. 

Kosmetyki, które ukrywają się w boxie mają pomóc Nam na przetrwanie tego ciężkiego okresu i leciutko i miło przygotowują Nas na te już chłodniejsze dni pomagając Naszej skórze oraz włosom dojść do normy po długim i upalnym lecie. Dlatego marka GARNIER wraz z Pure Beauty stworzyli ciekawy box Back to School, którego zawartość możecie zobaczyć poniżej ;)

GARNIER Pure Active - nawilżająca emulsja oczyszczająca

Ta emulsja to u mnie ostatnio stały bywalec. Świetne opakowanie, które umila zarówno aplikację jak i sam demakijaż. Fajna, lekka konsystencja, która doskonale oczyszcza skórę, usuwając wszystko co spotka swojej drodze. Bardzo delikatny w swoim działaniu ale za to skuteczny. Prócz czystej skóry emulsja koi podrażnienia , zmniejsza widoczność porów i jest bardziej wygładzona i przyjemnie nawilżona. Produkt ma skład wegański i jest w 97% biodegradowalny i jest mega mega wydajny!

GARNIER Pure Active - serum przeciw niedoskonałościom

To serum to chyba jako jedno z pierwszych było używane przeze mnie. Pamiętam jak z lekka przestraszyłam się tej czarnej konsystencji a okazała się bardzo cenna dla mojej skóry. Kiedy to moja cera świruje to właśnie to serum ratuje mnie z opresji doprowadzając buzię do "normalności". Kosmetyk bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia czarnych śladów ( uff ) i w miarę szybko pokazuje efekty. Po kilku dniach widoczna jest poprawa kondycji skóry. Mniej widoczne niedoskonałości jak i przebarwienia, wyrównany koloryt, cera wygląda na zdrowszą i zadbaną.

GARNIER Pure Active BHA+NIACYNAMID - fluid przeciw niedoskonałościom z SPF50+

Tutaj mamy już produkt z filtrem, który chroni Naszą skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Mamy tu wersję matującą, która posiada lekką, nietłustą formułę. Świetnie sprawdza się też jako baza pod makijaż. Mimo zawartości kwasów, nie podrażnia skóry za to koryguje niedoskonałości jak też niweluje nadmierne przetłuszczanie się skóry. Plus za fajny i wygodny aplikator.

GARNIER FRUCTIS Goodbye Damage Keratin Filler Odbudowujący treatment do włosów

Ten kosmetyk jest dla mnie nowością w mojej łazience. Produkt , który został wzbogacony 19% keratynowym kompleksem, który solidnie wnika w głąb włosa, wypełniając i odbudowując włókna, zamykając przy tym łuski włosów. Po użyciu tego kosmetyku na pewno zobaczycie różnicę w swojej grzywie. Mocno odżywione, zregenerowane, bardziej puszyste i zdrowsze w wyglądzie!

GARNIER FRUCTIS Goodbye Damage szampon odbudowujący

Ta wersja szamponu również zasługuje na polecajkę. Cudowna, kremowa konsystencja o jeszcze bardziej udanym zapachu, który niesie się po całym mieszkaniu. Ekstrakt olejku z amli oraz płynna keratyna roślinna bardzo miło regenerują włosy jak też je odżywiają na całej ich długości! Błyszczące, miękkie i cudownie pachnące. 

Tak wygląda Kochani, pielęgnacyjny powrót do "normalności". Co jak co ale lato dało Nam się w kość i szczerze to zarówno moja skóra jak i włosy potrzebują spokoju i stabilizacji. Myślę, że zestaw z boxa Back to School pozwoli mi to osiągnąć. A jak wygląda aktualnie Wasza pielęgnacja ? 


@garnierpolska   #garnier #skincare #haircare #backtoschool

                                                     Pozdrawiam,




1 komentarz:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger