środa, 31 lipca 2024

NEO MAKE UP Peeling do Ust

 

W ostatniej edycji pudełka Pure Beauty moje oczy ujrzały mnóstwo nowości, których się nie spodziewałam. Kilka kosmetyków a raczej marek są dla mnie zaskoczeniem , że do tej pory jeszcze nie miałam okazji ich wyhaczyć. Dlatego nie czekałam zbyt długo i tym razem jak opętana zaczęłam od produktów mniej mi znanych. Dzisiejsza recenzja to moja opinia na temat właśnie tego kosmetyku, który sam w sobie jest fantastyczny i teraz już wiem w czym tkwi jego siła! 

"Malinowy peeling do ust, który pomoże Ci pozbyć się suchych skórek oraz delikatnie wygładzi usta za pomocą drobinek cukru. Love my LIP SCRUB RASPBERRY to produkt o 90% zawartości składników pochodzenia naturalnego, który złuszcza martwy naskórek, pielęgnuje wrażliwą skórę ust, a do tego przepięknie pachnie i smakuje malinami. Zawarte w nim składniki aktywne w postaci oleju z pestek malin oraz oleju ze słodkich migdałów zapewnia ustom odpowiednie odżywienie i regenerację. Olejek dba o usta, przywracając im komfort i ukojenie w kilka chwil. Cukrowy peeling do ust doskonale przygotowuje usta do nałożenia pomadki, błyszczyka lub pielęgnacyjnego olejku."

NEO MAKE UP to marka, którą jak dotąd jeszcze nie miałam okazji spotkać. Wersja peelingu do ust bardzo mnie ucieszyła, gdyż po urlopie moje usta się mocno pokłóciły ze stanem w jakim były poprzednio. Dlatego wizja przyjemnego złuszczania i zadbania o moje usta bardzo mnie ucieszyła. Peeling mieści się w niewielkim słoiczku, który dodatkowo zabezpieczony jest kartonikiem. Jego konsystencja jest zwarta i treściwa. Porządna ilość cukrowych drobinek wymieszana z olejkami tworzą idealną formułę, która fajnie rozprowadza się na ustach. Wykonując masaż, usta pozbywają się popękanych i suchych skórek. Usta są po nim bardzo miłe w dotyku, miękkie oraz świetnie wygładzone. Nałożona na nie pomadka w końcu wygląda tak jak powinna! Dodam, że peeling ma też fajny, owocowy zapach, który zostaje na ustach i pozostawia Nas w bardzo przyjemnym nastroju. Peeling jest zadziwiająco wydajny i starcza naprawdę na długo a jego cena jest przyjemna zwłaszcza w obecności jeszcze fajniejszej promocji!

Znacie produkty NEO MAKE UP?


                                                            Pozdrawiam,





1 komentarz:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger