poniedziałek, 29 lipca 2024

Efektima, Body peeling Dragon Fruit & Watermelon` (Myjący peeling do ciała `Smoczy owoc & arbuz`)

 

Hej Kochani! Czy u Was okres wakacyjny też wiąże się ze zmianą kosmetyków? Chodzi mi dokładniej o ich zapachy jak i konsystencje. Ja osobiście swoje upodobania kosmetyczne dostosowuję nie tylko do swojej skóry ale też tego co mamy za oknem. NO i zimą sięgam po te treściwsze produkty, z większym zasięgiem pielęgnacyjnym jak też o bardziej otulającej nucie zapachowej. Natomiast latem wymieniam je na łagodniejsze formuły o iście owocowych, soczystych klimatach. Takim właśnie odkryciem jest mój ostatni kosmetyk, który totalnie zawładnął moją łazienką a to dzięki Pure Beauty, które obdarowało mnie magicznym boxem pełnych niespodzianek. 

Myjący peeling do ciała od Efektima - smoczy owoc i arbuz to kosmetyk, który każdy powinien posiadać w swojej łazience! Eksplozja Energii, którą obiecuje producent spełnia się w 100%! Wystarczy go mieć w dłoni i przez opakowanie można poczuć jego moc! Do tego piękna, kolorowa grafika sprawia, że nie pozostaje nic innego jak szybko udać się pod prysznic w celu ukojenia niezaspokojonego nosa jak i sprawdzenia działania kosmetyku w użyciu! 

No więc zacznijmy od zapachu! Myślę, że to on gra tu główną rolę! Na dzień dobry na pewno króluje tu smoczy owoc, którego jest tu mnóstwo w lekko słodkim wydaniu. Myślę, że swoją mocą bez dwóch zdań zdominował arbuza, którego jest jak na lekarstwo a ja tak go rozpaczliwie potrzebowałam! W każdym razie nie jest to jakiś minus produkty, wręcz przeciwnie Intensywność jaką daje peeling jest tak wysoce mocna, że wynagradza mi wcześniej wspomniany brak. Konsystencja peelingu jest rzadka ale warto przypomnieć, że nie jest to klasyczny peeling tylko wersja myjąca, czyli coś połączenie żelu pod prysznic z zawartością ścierających drobinek. Takie 2w1. Jednym może pasować innym nie. Jak dla mnie troszkę lżejsza wersja od klasyka, ale w okresie lata, jak dla mnie strzał w dziesiątkę, gdyż nie mam potrzeby porządnego "zdzierania". Za to mam fajny, przyjemny i relaksujący kosmetyk, który nie tylko świetnie oczyszcza ciało, ale też ją fantastycznie odświeża, relaksuje i przy tym miło nawilża. Jego różowa formuła posiada dość sporo rozproszonych drobinek, które przyjemnie wykonują masaż a skóra staje się bardziej miękka i i wygładzona.

Myjący peeling do ciała Smoczy Owoc i Arbuz to idealny produkt na upalne lato. Prócz swoich doskonałych zalet, które rozpieszczają nie tylko całe ciało ale też potrafi swoim zapachem, sprawić, że człowiek odpręża się na maxa zapominając totalnie o wszystkim!  Czegóż chcieć więcej po całym, ciężkim dniu? Tylko odprężającej kąpieli w towarzystwie mnóstwa piany i błogiego zapachu!



                                                    Pozdrawiam,





2 komentarze:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger