środa, 27 marca 2024

Biolaven, Dezodorant w kulce


Jak tam Kochani czujecie już wiosnę? Ja w końcu wracam do żywych. Ta zima jakoś w tym roku mnie wykończyła. Teraz kiedy słońca coraz więcej czuję, że mój organizm również to odczuwa. W ostatnim boxie Pure Beauty znalazłam naturalny dezodorant w kulce marki Biolaven. Testuję go już kilka dni i  mogę śmiało go polecić ale zanim to zrobię, przeczytajcie mój wpis na jego temat ;)

Naturalny dezodorant, zawiera kompleks ekstraktów o właściwościach ściągających (kora dębu, liść szałwii lekarskiej i kwiaty lawendy) i wraz ze składnikami absorbującymi pot, niweluje nieprzyjemny zapach. Kombinacja olejków eterycznych z bergamotki i lawendy w połączeniu z aromatyczną kompozycją winogronową pozostawia uczucie pachnącej świeżości i komfortu przez dłuższy czas.

Biolaven dezodorant mamy zamknięty w plastikowym, lekkim i poręcznym opakowaniu. posiada wygodny aplikator w postaci kulki, która nie zacina się i nie przecieka. Konsystencja produktu jest biała, kremowa i posiada ładny, lawendowy zapach, który nie każdemu może się spodobać. Ma delikatną formułę, która nie podrażnia i dzięki Bogu nie brudzi ubrań. Fajny, przyjemny dla skóry naturalny skład bez zawartości soli aluminium. Jeśli chodzi o działanie, to jest tu kilka kwestii. Otóż dezodorant świetnie się spisuje ale tylko wtedy, kiedy to nie macie bardzo dużego i uporczywego problemu z potliwością. Wtedy kulka Biolaven może być za słaba. Dla mnie właśnie teraz na początku wiosny spisuje się idealnie. Pachy są odświeżone, przyjemnie pachną i dla mnie jest to świetna sprawa. Dezodorant na pewno niweluje brzydki zapach, jest delikatny dla skóry i idealny do stosowania na co dzień.  Musicie pamiętać, że nie jest to antyperspirant tylko dezodorant i kwestia czego potrzebuje Wasza skóra w danym momencie. Jeśli przyjemnego odświeżenia i komfortu to zdecydowanie Wam go polecam! Jeśli szukacie czegoś do głębszych zadań to proponuję sięgnąć po typowy "zaklinacz potu" ;)




                                                      Pozdrawiam,



7 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze produktów tej marki. Na pewno warto poznać

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam ostatnio czegoś delikatnego dla mojej skóry, a ten wydaje się być idealnym kandydatem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować ten dezodorant. Na pewno jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam i jest w porządku 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie produkty bio i tego typu też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam jeszcze produktów tej marki. Myślę że warto się zapoznać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger