środa, 22 listopada 2023

Bielenda Professional, Acid Booster, Żelowy peeling z kwasami AHA i PHA 9%

 

Przyznaję się bez bicia, że kosmetyki z kwasami bardzo rzadko goszczą w mojej pielęgnacji z prostego powodu. Boję się.... nie wiem jakiś dziwny mam do nich uraz...kiedyś za młodych lat nieumiejętnie użyłam kwasów czego efekt była wysypka, którą do dziś pamiętam. Jednak czas  i wiedza na ich temat...i przekonanie się do kosmetyków z kwasami sprawił, że mam już swoich ulubieńców. Jednym z nich jest żelowy peeling z kwasami AHA i PHA 9% od Bielenda Professional, który znalazłam w ostanim boxie od Pure Beauty o którym dziś słów kilka.


"Złuszcza martwe komórki naskórka, wyrównuje strukturę skóry, rozjaśnia, przygotowuje do przyjęcia składników aktywnych. Ma przyjemną konsystencję gęstego żelu. Zawiera kompleks specjalnie dobranych kwasów AHA (glikolowego, migdałowego, mlekowego) oraz kwas laktobionowy PHA.

Kwas Glikolowy (AHA) – rozjaśnia, wygładza, delikatnie złuszcza, stymuluje procesy regeneracji i odnowy, wspomaga redukcję niedoskonałości, w tym – zaskórników. Ma najmniejszą cząsteczkę spośród kwasów AHA.

Kwas Migdałowy (AHA) – rozjaśnia, wygładza, wspomaga redukcję niedoskonałości, pobudza procesy regeneracji i poprawia kondycję skóry.

Kwas Mlekowy (AHA) – delikatnie normalizuje procesy złuszczania naskórka, nawilża.

Kwas Laktobionowy (PHA) – łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, przyspiesza regenerację, zmiękcza skórę.

Stosowanie:

-Używaj raz w tygodniu lub raz na 10 dni.
– Jeśli Żelowy Peeling jest jedynym stosowanym produktem kwasowym można używać go częściej – nawet dwa razy w tygodniu.
– Po zmyciu zastosuj maseczkę regenerującą lub łagodzącą.
– Świetne połączenie na dobranoc – po peelingu nałóż Antyoksydacyjny krem z kwasem Ferulowym i Witaminą C.
– Może wystąpić lekkie widoczne złuszczanie naskórka.
– Po użyciu peelingu nie stosuj tego samego dnia innych produktów kwasowych.
– Pamiętaj o regeneracji i nawilżeniu.
– Stosuj na dzień krem z wysokim SPF.
– Peelingu możesz także używać jako cyklicznej kuracji złuszczającej (powinien być wówczas jedynym kosmetykiem kwasowym) – wtedy przez okres 2. tygodni stosuj go 3 razy w tygodniu – po tym czasie zrób przerwę o długości 2-3 tygodnie w stosowaniu produktów kwasowych.



Peeling zamknięty jest w buteleczce o pojemności 50 ml z bardzo wygodnym i higienicznym dozownikiem. Kosmetyk ma żelową konsystencję o delikatnym zapachu. Aplikuje się go łatwo lecz trochę inaczej niż klasyczne peelingi. Tutaj mamy zalecenia by stosować go nie częściej niż raz na 7-10 dni, nakładając go na oczyszczoną skórę twarzy jak też szyi i dekoltu zostawiając go na 10 minut, po tym czasie spłukujemy letnią wodą. 
Nie ukrywam, że pierwsze użycie miałam troszkę obawy czy czasem znowu czegoś nie dostanę, podrażnień, wysypki... no i dostałam ale efekt zaskoczył mnie totalnie. Moja cera była wyraźnie wygładzona, rozświetlona, pozbawiona wszystkiego co niepotrzebne, za to doskonale przygotowana do dalszej pielęgnacji. Świetnie złuszczona cera, przy tym gładka z fajnym efektem jednolitej skóry. Zbliżając się do 40stki takie rezultaty są mile widziane i oby nigdy nie zanikły.

Podsumowując, mój strach na widok kwasów minął w zamian mam miłość, która dość późno przyszła ale najważniejsze, że jest! Myślę, że regularna praca w ich wykorzystaniem może przynieść naprawdę świetne efekty dla cery. Cieszę się, że ponownie Pure Beauty mnie zaskoczyło zawartością boxa, w którym non stop znajduję same perełki kosmetyczne! Wam też polecam!




Pozdrawiam,





12 komentarzy:

  1. Nie często kupuje takie peelingi. Chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie bardziej wolę takie peelingi, niż mechaniczne. Ten produkt może przetestuję jako kolejny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję. Jeszcze go nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    U mnie jeszcze czeka na testy, ale zapowiada się naprawdę obiecująco :) Poza tym, bardzo lubię tę firmę :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że warto wypróbować. Nie miałam jeszcze takiego peelingu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię peelingi. Tego z kwasami nie znam. Spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling z kwasami na pewno by mi się sprawdził. Super

    OdpowiedzUsuń
  8. Swego czasu testowałam ten peeling i mnie jakoś uczulał. Nawet nie wiem dlaczego. A może to było coś innego co akurat zbiegło się w czasie. Chyba spróbuję tego produktu raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie często wybieram kosmetyki z kwasami. Jakoś nie wierzę w nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja. Chciałabym wypróbować ten peeling, ale obawiam się reakcji mojej wrażliwej skóry, aktualnie używam enzymatyczny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger