wtorek, 14 marca 2023

Adopt Absolu d'amour - perfumetka

 
Kochani jakiś czas temu pokazywałam Wam zawartość pudełka Pure Beauty You're Cute. Dziś nadszedł czas by pokazać Wam bliżej moją perełkę, z której najbardziej jestem zadowolona. Oczywiście cały box wymiata ale jednak jest zawsze ta wisienka na torcie, która smakuje najlepiej. Tak też tutaj tą wisienką jest perfumetka Adopt o której napiszę słów kilka a może i więcej. Ciekawi, to zapraszam dalej!



"Adopt’ to francuska marka, która powstała w Grasse, we Francji w 1983 roku. W swojej ofercie posiada ponad 100 zapachów, przygotowywanych w 8 różnych laboratoriach kierowanych przez Philippa Hardela – wcześniejszego nosa LVMH i Kenzo. Philipp wraz ze swoim zespołem tworzy kompozycje bazowe, ale także autorskie, które potem produkowane są i dystrybuowane w Bordeaux. Każdy z produktów to pełnowartościowa, wysokiej jakości woda perfumowana o wyjątkowym zapachu, zamknięta w małej, 30 ml buteleczce.

Z Adoptem’ każda kobieta jest wolna i może próbować i testować nowe zapachy, zależnie od chwili, humoru czy preferencji.

Marka Adopt’ i jej perfumy są obecnie dostępne w 80 krajach na całym świecie, a co minutę sprzedaje się ich 2 buteleczki.

Marka dostępna jest w Polsce w 1500 drogeriach Rossmann na terenie całego kraju."




W moim boxie trafiła mi się perfumetka Absolu d'amour. Wersja dla kobiet z linii zapachowej Flowers & Romanticism w atomizerze o pojemności 30 ml. Niepowtarzalna esencja zapachowa perfum potrafi oczarować od pierwszego psiknięcia. Zapach cudowny, owocowo-kwiatowy, bardzo dojrzały i kobiecy. Zmysłowego efektu całości dodają nuty bazowe czyli piżmo. Zapach idealny zarówno na dzień jak i na noc. Ze względu na zawierające malutkie, mieniące się drobinki, myślę, że perfumetka o wiele bardziej zda egzamin latem. Skóra nie tylko będzie pięknie pachnieć ale też wspaniale mienić się na słońcu. Jeśli chodzi o trwałość to jak dla mnie jest średnia, no taki codzienniaczek, gdzie wychodzimy z domu tylko na parę godzin. 

 GŁOWA: czerwone owoce  
 SERCE: róża damasceńska  
 BAZA: piżmo

 


Jak sami widzicie, perfumetka bardzo fajnie się prezentuje i jest cudownym zaskoczeniem w boxie You're Cute. Jak dla mnie mogłaby co miesiąc pojawiać się taka zapachowa niespodzianka, tym bardziej wiem, że dostępnych wariantów zapachowych jest dosłownie mnóstwo, jest więc w czym przebierać. Oczywiście dostępne w drogeriach Rossman. Perfumetka jest bardzo wygodna, fajnie trzyma się ją zarówno w torebce jak i w samochodzie. Dla mnie zapach jest soczysty, lekko elegancki i romantyczny a czasem dziewczęcy i frywolny. Myślę, że perfumetki Adopt zadowolą niejedną z Was bo ja sama mam ochotę poznać je wszystkie! Cena za 30 ml to 39.99 zł ;)


                                                   Pozdrawiam,





4 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten zapach, na szczęście wiosna coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję midnight i również pzy padła mi do gustu, choć sądzę, że będzie najfajniejsza na chłodniejsze miesiące 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumetki są idealne do torebki. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumetki można mieć w torebce i zawsze się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger