środa, 21 grudnia 2022

SORAYA JUST GLOW-oczyszczająca galaretka z efektem glow

Seria kosmetyków SORAYA JUST GLOW od dawna była na mojej liście. Forma galaretki kusiła mnie i ciekawość jej jak sprawdzi się podczas pielęgnacji. Na szczęście w ostatnim pudełku Pure Beauty znalazła się owa galaretka, więc długo nie czekałam. Po prostu chwyciłam ją od razu i zaczęłam testowanie. Mija kolejny tydzień, więc czas na moje przemyślenia czy warto było tyle czekać.


Na dzień dobry kosmetyk wpada w oko dzięki swoim cytrynowym barwom. Standardowa forma tuby, choć wolałabym chyba opakowanie z dozownikiem. Konsystencja kosmetyku przypomina żel pod prysznic w formie tężejącej ;) Ma lekko żółty kolor i bardzo przyjemny, orzeźwiający i energetyzujący cytrusowy zapach. Galaretka świetnie oczyszcza skórę zarówno z resztek makijażu jak i zanieczyszczeń całodniowych przy tym ją doskonale odświeżając. Faktycznie można zauważyć, że regularne jej stosowanie może pozytywnie wpłynąć na stan skóry. Jest bardziej rozświetlona i wygląda na zdrowszą. Co mnie miło zaskoczyło to brak efektu ściągnięcia skóry wręcz czuję przyjemne nawilżenie. Myślę, że posiadaczki suchej skóry będą nim zachwycone. Galaretka posiada całkiem fajny skład. Znajdziemy w niej witaminę C, niacynamid, który przy regularnym stosowaniu dobrze wpływa na skórę, rozjaśniając różne przebarwienia oraz posiada delikatne składniki myjące. Galaretka Just Glow nie podrażnia, nie uczula i jest bardzo wydajna.

No cóż mogę więcej napisać.... Czekałam, czekałam i się doczekałam. Było to bardzo przyjemne testowanie, pełne cytrusowego orzeźwienia! Galaretka faktycznie robi to do czego jest przeznaczona. Bardzo przyjemna konsystencja, dobry skład, kosmetyk jest mega wydajny,  doskonale oczyszcza, pozostawia buzię świeżą, promienną i bardzo pachnącą. Ogólnie bardzo fajna propozycja do oczyszczania twarzy. Z ciekawości wypróbuję pozostałe kosmetyki z tej serii i oby równie dobrze się sprawdziły!


                                                          Pozdrawiam,




3 komentarze:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger