piątek, 9 września 2022

Pinki Nails- nowe lakiery hybrydowe


Kochani dziś chciałam Wam przedstawić nowo odkrytą przeze mnie markę lakierów hybrydowych. Pinki Nails bo to właśnie o nią chodzi... jest to polska marka, która produkuje lakiery hybrydowe nie testowane na zwierzętach. Ale to nie jeden plus jaki wyróżnia markę. Od samego początku coś mi w tych lakierach mówiło, że są wyjątkowe, no i faktycznie tak jest. W czym tkwi mój zachwyt o tym dowiecie się w dalszej części wpisu.


Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię jak już od samego początku "coś'" ładnie wygląda i przykuwa moje oko. Tak też tutaj przygodę początkuje wygląd buteleczek lakierów. Piękne, niczym dla księżniczki, ot taki bajer ale jakże słodki i urzekający. Bardzo fajnie komponują się na tle innych buteleczek. W środku mamy konsystencję idealną, nie za rzadką, nie za gęstą. Bardzo ładnie rozprowadza się na płytce, nie zalewa skórek i nie zmienia koloru. Pigmentacja lakierów hybrydowych Pinki Nails jak dla mnie bombowa. Nie wiem jak z resztą kolorów ale te, które ja mam, to jedna warstwa idealnie pokrywa paznokieć. Mocne, nasycone odcienie , którym nic więcej nie potrzeba. Pędzel dość szeroki, dopasowany do gęstości lakieru, zaokrąglony, dzięki czemu ułatwia on dotarcie lakieru bez zalania skórek. Wygodny i precyzyjny!


Kolory które posiadam to:

nr.14 POMARAŃCZOWY - kolor głęboki i nasycony pomarańcz, przywodzący wspomnienia z upalnego lata jak też idealny na jesienne stylizacje.

nr. 27 DOJRZAŁA MALINA -  piękna mieszanka różu z czerwienią. Kolor, który nigdy się nie znudzi i dopasuje się do każdej stylizacji .

nr. 33 TRAWA U SĄSIADA - zieleń, piękna, intensywna, delikatnie wpadająca w neonowe tony. Może stanowić fajny akcent bądź też odważnie na całych pazurkach. Bo w końcu kolorami trzeba się bawić!



Kochani tak prezentują się cudeńka od Pinki Nails. Oczywiście plus lakierów hybrydowych dostałam też bazę Trick or Treat. Jest to kolorowa półtransparentna, samopoziomująca baza dostępna w dwóch odcieniach. Można używać jej solo lub pod lakier hybrydowy. Za jakiś czas pokażę Wam pazurki w roli głównej z lakierami jak i bazą.

Tym czasem polecam Wam serdecznie produkty Pinki Nails. Jeśli szanujecie swój czas i zależy Wam na sprawnej pracy przy stylizacji paznokci to śmiało polecam tą markę. Konsystencja, pigmentacja, idealne krycie już po jednej warstwie daje mi pewność, że są to jedne z lepszych lakierów, które stosowałam. No i te słodkie buteleczki.... Mam tylko nadzieję, że z czasem firma rozkręci swoją gamę kolorystyczną , wtedy będzie trzeba trzymać się za kieszeń, po pokusa będzie jeszcze większa!



                                                          Pozdrawiam,




6 komentarzy:

  1. Piękne kolory, ja nie mogę stosować hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej marce, ale opakowania mają cudowne 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery niesamowite - wyglądają naprawę pięknie. Czysty kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak hybrydy. Warto stawiać na nowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej marce. Trzeba przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger