czwartek, 29 września 2022

NorA Roberts - Miłość na zamówienie

 


W końcu po długim czasie  znalazłam czas na moje ukochane książki. Jesień to idealna pora by zatopić się w ciepłu kocyk oraz historie bohaterów.  Swoją przerwę  z czytaniem zaczęłam od książki Miłość na zamówienie" Nory Roberts. Książka nietypowa, bo skrywa w sobie dwa niezwiązane ze sobą opowiadania miłosne.


Pokochać Jackie -  to historia mężczyzny, który po powrocie do domu zastaje upartą i irytującą Jackie. Mimo przekonania mężczyzny, że jest niezdolny do miłości stara się początkowo trzymać na dystans. Jednak jak to bywa nie tylko w książce ale i w życiu.... uczucia biorą górę! Natomiast Jackie jest impulsywną pisarką, która w wyniku pomyłki kuzynki zamieszkała z architektem, który już od samego początku wpada jej w oko i jest gotowa na wszystko by przekonać NIEZNAJOMEGO, że mogą być razem! Czy ta pewność siebie znajdzie szczęśliwe rozwiązanie?

Olśnienie - przedstawia zabójczo przystojnego Cody'ego Johnsona, który pewnego dnia spotyka piękną Abrę Wilson- Panią inżynier budownictwa i pragnie jej już od pierwszego spotkania. Niestety Abra ma swoje zasady, które jest ciężko złamać. Mimo iż tych dwoje ciągnie do siebie,  to praca jak i wahania przed zaangażowaniem się w związek grożą oddaleniem ich od siebie. Czy zwycięży miłość i namiętność?



Historie Nory Roberts są jak dobre wino. Mimo iż książka została napisana kilka lat temu to wciąż jest lekka, prosta w czytaniu i przyciąga niczym magnes...po prostu chce się więcej. Historie bohaterów są tak realne, że człowiek sam przenosi się w ten świat chcąc poczuć ten dreszczyk płonącego żaru. Miłość na zamówienie to propozycja idealna na nadchodzące chłodne wieczory. Dwie miłosne historie, które momentami wzruszają, momentami są wzruszające o wciąż gorącym i płomiennym tle. Czyta się je przyjemnie z uśmiechem na twarzy, napisane w sympatyczny i ujmujący sposób.

Lubicie romanse Nory Roberts?



                                                    Pozdrawiam






9 komentarzy:

  1. Znam już kilka tytułów autorki i chętnie poznam więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiadają, jednak nie przepadam za tego typu książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę autorkę. Na pewno zapoznam się też z tą pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze książek tej autorki. Jestem zaciekawiona jej twórczością

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiła mnie ta pozycja. Z chęcią się z nią zapoznam

    OdpowiedzUsuń
  6. Do kawki i ciacha t fajna propozycja. Chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak przy kawie i ciachu miło posiedzieć i poczytać. Recenzja mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej książce. Będzie mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się zapowiada. Miło będzie przysiąść wieczorami

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger