poniedziałek, 10 września 2018

Daniel Wellington Classic Petite Melrose


Każda z Nas zapewne wie, że zegarek poza swoim praktycznym zastosowaniem doskonale sprawdza się jako biżuteria. Jak to kobiety, lubimy się zmieniać i lubimy jak Nasze stylizacje dostają nowego życia, dzięki właśnie takim dodatkom jak zegarek. Jestem kobietą, która w swoim stylu lubi podkreślać minimalizm ale nie unikam też bardziej wyjściowych stylizacji. Zegarek pasuje każdej z Nas, niezależnie od wieku czy stylu ubierania się. Szukając tego idealnego, warto pamiętać, by był on proporcjonalny do Naszej sylwetki.


W dzisiejszych czasach mamy zatrzęsienie na runku zegarowym. To nie te czasy, że dostawało się zegarek po babci w spadku i służył Nam aż sam dokonał żywotu. Teraz niezliczona ilość wzorów i fasonów, nie tylko tych damskich, sprawia, że bez trudu można mieć zegarek na każdą okazję. Dla osób mniej wymagających są też uniwersalne, które będą pasowały każdemu i na każdą okazję. Dziś chciałam Wam pokazać zegarek damski  Daniel Wellington. Na pewno większość z Was już je i widziała i słyszała, siłą rzeczy od jakiegoś czasu są najchętniej wybieranymi czasomierzami, które rozkochały w sobie miliony fanek. Nie dziwię się, bo sama jestem nimi zauroczona, dlatego mój wpis przybliży Wam, w czym tkwi Ta nasza miłość do zegarków  Daniel Wellington.


Zegarki damskie Daniel Wellington wyróżniają się od innych swoją elegancją i stylem. Są piękne w swojej prostocie, wykonane dokładnie dbając o każdy jego detal. Model,który Wam przedstawiam to  Classic Petite Melrose w odcieniu Rose Gold. Śliczna i subtelna, biała tarcza, której towarzyszy, pleciona bransoletka zamykana na trzask. Bardzo fajną opcją jest możliwość wymiany paska, dzięki czemu można zmieniać nie tylko jego kolorystykę ale i tworzywo. Paski Daniel Wellington znajdziecie od skórzanych, nylonowych a nawet takich jak moje w dwóch dostępnych kolorach.


Stylowym dodatkiem do zegarka jest również grawerowana bransoletka, dzięki czemu cały zestaw jest bardziej wyjątkowy. Bransoletka Classic Cuf jest również w tym samym odcieniu co zegarek i dostępna jest w dwóch rozmiarach. Jej minimalistyczna, prosta a jednocześnie bardzo elegancka, delikatna i kobieca. Idealnie współgra z zegarkiem tworząc wyjątkową całość.



Dla chcących więcej i większej satysfakcji, marka wypuściła najnowszą wersję bransoletek Classic Bracelet, które dostępne są aż w 4 różnych a jakże pięknych i stylowych kolorach!!! Poniżej możecie zobaczyć moją w kolorze srebrno - białym!! Na żywo jest jeszcze piękniejsza!!



Osobiście jestem bardzo zadowolona z posiadania zegarka Daniel Wellington. Jest on bardzo wygodny a przede wszystkim wizualnie prezentuje się fenomenalnie! Na początku myślałam, że bransoletka będzie z czasem zmieniać kolor, na szczęście nic takiego się nie stało. Jest nadal piękna, złota i dalej mieni się na moim ręku, przy tym ożywiając każdą moją stylizację.




Na koniec chciałabym  podzielić się z Wami kodem rabatowym, który upoważnia Was do zniżki 15% na cały asortyment w sklepie internetowym  https://www.danielwellington.com/pl/  Wystarczy, że przy złożeniu zamówienia wpiszecie womens.world  Kod ważny jest do końca tego roku czyli 31.12.2018.  Myślę, że czas pomyśleć o prezentach dla najbliższych i nie czekać na ostatnią chwilę;)



Pozdrawiam,


36 komentarzy:

  1. Uwielbiam zegarki Wellingtowna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zegarek, jestem oczarowana ich designem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek pięknie prezentuje się z bransoletką. Bardzo lubię biżuterię w kolorze złotym lub rose gold.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny jest, aczkolwiek nie cierpię nosić zegarka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo do mnie przemawia wygląd zegarków DW :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te zegarki są piękne! a w bransoletce się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna BIŻUTERIA - klasyczna,estetyczna - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. PRzecudowny zegarek, bardzo chciałąbym go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek jest naprawdę przepiękny . Aktualnie szukam jakiegoś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet sobie wybrałaś. Oby się dobrze nosił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny zestaw, marzy mi się taki zegarek :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo ze zegarki DW mnie nie pocagaja to jak najbardziej podoba mi sie rosegoldowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prezentuje się z tą bransoletką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam sporo zegarków, wręcz jestem przerażona ilością:D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladny ten zestaw. Zegarek bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam zegarka tej marki. Pięknie się one prezentują

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten zegarek jest przepiękny :) bardzo mi się podoba i mam nadzieję, ze kiedyś taki będę miałą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie nosze zegarka. Ten ma ładną bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie noszę ale podobają mi się takie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te zegarki bardzo mi się podobają - myślę, że w końcu sobie podobny zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zakochana w zegarkach tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ mi się marzy zegarek tej marki! :) Twój jest piękny i w dodatku ta bransoletka - cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegarek pięknie się prezentuje, a w połączeniu z bransoletka - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zegarek! Taka klasyka zawsze będzie się świetnie prezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio bardzo polubiłam zegarki. Ten jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się i zegarek i bransoletka :))

    OdpowiedzUsuń
  28. ale swietnie wyglada:) styl sam w sobie

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny zegarek, pasujący do wszystkiego:):* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zegare i bransoletka bardzo szykowne. Myślę że zapoznam się z ofertą podanej strony.

    OdpowiedzUsuń
  31. Całość prezentuje się bardzo elegancko. Taki komplet pasuje do wielu stylizacji. Dużo w tym dobrego smaku.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam różowy odcień złota :) Dla mnie ten cały zestaw, zegarek uzupełniony bransoletką jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno będzie pasować ten zegarek do wielu stylizacji:)
    https://aweg.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger