niedziela, 24 września 2017

i-nails X-hybrid 3in1 wersja NUDE

Pod lupę pójdą kolejny raz hybrydy marki i-nails czyli X-hybrid 3in1. We wcześniejszym poście pisałam Wam na temat samej marki oraz dwóch pierwszych lakierów jakie miałam. Dziś przyszła kolej na kolejne dwa. Przypomnę tylko, że lakiery 3in1 nie potrzebują bazy ani topu a nawet cleanera. Sam lakier, dosłownie! 


Kolorki , które dziś prezentuję to  07 Rose Nude oraz 19 Warm Granite.  Rose Nude to beżowy, lekko wpadający w różowe tony nudziak natomiast Warm Granite odcień szarości zmieszany z brązem nadający całości ciepłego i eleganckiego wyglądu.


Jeśli chodzi o jakość lakierów X-hybrid 3in1. Powtórzę się. Są rewelacyjne! Nudziaki mają świetne krycie, wystarczy jedna porządna warstwa lub dwie cienkie by uzyskać doskonały manicure. Pigmentacja lakierów jest oszałamiająca, dodatkowo są łatwe w nakładaniu no i nie są ani za gęste ani za rzadkie. Trwałość dobra, w dwa tygodnie na szczęście moje pazury nie ucierpiały na odpryskach czy starciach lakieru, ale przyznam się Wam, że jednak tym razem użyłam bazy.  Ściąganie łatwe, wygodne i standardowe do innych hybryd.


Manicure w odcieniach nude zawsze będzie modny i będzie pasował do wszystkiego. Długo się zastanawiałam, czy zostawić je solo, czy jeszcze je jakoś upiększyć. Zbyt przesadzone nudziaki, to raczej odpada, więc postanowiłam tylko delikatnie zaakcentować je wzorkiem. Wyszło delikatnie, subtelnie i tak jak lubię. 






Poniżej przedstawiam Wam wzorniki z pozostałymi kolorami, jakie ma w swojej ofercie sklep Dobrarada Nie jest ich dużo ale myślę, że firma o to zadba i powiększy swój asortyment. Dla mnie seria X-hybrid 3in1 są wybawieniem. Lakiery nie pozostawiają warstwy dyspersyjnej, są bardzo dobrze napigmentowane i mają żelową konsystencję, która cudownie współgra z pędzelkiem w duecie z płytką paznokcia.



Cała moja piątka wygląda tak jak widać. Kolory idealne na jesień ale i nie tylko. Do tego skromniutkiego gangu będę starała się dołączyć kolejne kolorki, bo za cenę 15,90 zł, to naprawdę się opłaca. Lakiery i-nails możecie kupić w sklepie Dobrarada do którego serdecznie zapraszam.




Pozdrawiam,



15 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że nudziaki mogą być takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kolory! Nie widziałam, że są już chybrydy 3w1. Taka cena, że jak będę w PL to kupie te własnie kolorki co pokazałaś do spróbowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne mani i wszystkie kolorki na wzorniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie, cena zachęca i fatk, że nie trzeba ani topu ani cleanera jest dla mnie bardzo kuszący ... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam trzy kolorki z Twojej piątki. Bardzo przyjemne lakiery. Szkoda tylko, że naklejki na buteleczkach nie oddają rzeczywistego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolory! Masz rację, idealne na jesień, ale w sumie, o każdej porze roku będą mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne paznokcie, ale tez kolory wszystikch lakierow :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt :) Na pewno cena na plus oraz szybka aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory :) Ja chyba też zmaluję coś jesiennego przy najbliższym mani :)

    OdpowiedzUsuń

  10. miałam, na poczatku byłam zachwucona ale umnie totalnie się nie trzymały;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger