piątek, 28 lipca 2017

Mare Turchese, lakier hybrydowy NC Nails Comapny

Moja przygoda z hybrydami wraca na swój tor. Syn rośnie, śpi coraz lepiej więc matka ma czas wypić "ciepłą" no może letnią kawkę i chwile by zrobić sobie hybrydy. Nie jestem zwolenniczką stosowania tylko jednej marki lakierów. Lubię zmieniać lakiery zwłaszcza jeśli dobrze sprawdzają się w "użytkowaniu". Dziś  przedstawiam Wam markę NC Nails Company i lakier hybrydowy w odcieniu Mare Turchese.


 NC Nails Company -  Mare Turchese


Pierwsze na co zwróciłam uwagę to opakowanie. Buteleczka przyciąga do siebie wzrok niczym magnes. Piękna, elegancka, zgrabna, ze złotą zakrętką i kolorową etykietą. Lubię takie cacka, inne i wyróżniające się na tle innych lakierów.


Lakier ma konsystencję dość gęstą, dzięki czemu nie spływa w trakcie utwardzania i nie zalewa skórek. Pigmentację ma wspaniałą, wystarczy dwie cienkie warstwy i kolor jest intensywny i soczysty. Zapach lakieru jest troszkę niespotykany i przyjemniejszy od innych lakierów hybrydowych. Tutaj wyczuwam kauczuk, który jeszcze delikatnie pachnie nawet po utwardzeniu.


 Mare Turchese to kolor turkusowy wpadający w błękit. Niestety mój aparat nie potrafi uchwycić idealnie koloru. Tutaj mamy 95% autentycznego koloru, w realu jest bardziej lazurowy. Nie mniej jednak pięknie się prezentuje solo jak i w zdobieniu.


Lakiery hybrydowe od NC Nails Company trzymają się na paznokciach tyle ile powinny. U mnie hybrydy goszczą do 2-3 tygodni, przy czym 2 tygodnie to zmiana na inny kolor. Tutaj nie mam zastrzeżeń. Zero odprysków, bąbli, podrażnień. Po ściągnięciu płytka cała a pazurki mocne i zdrowe.





Mare Turchese jest z weneckiej kolekcji. W moim posiadaniu są jeszcze dwa kolory z tej serii ale pokażę je Wam innym razem. Dodatkowo na pazurki użyłam bazy Base Repair oraz topu Glass Top Coat, które również opiszę w osobnym poście. Buteleczka lakieru to cena 29.99 zł  za 6ml. czyli standardowo jak za hybrydę. Podsumowując. Jestem zadowolona jakością, wyglądem i całokształtem  lakierów hybrydowych NC Nails Company. Cieszę się, że coraz więcej marek oferuje Nam hybrydy wysokiej klasy. Mam również nadzieję, że będą łatwiej dostępne, bo jak na razie kupić możemy je tylko on-line.



Pozdrawiam,



29 komentarzy:

  1. Piękny odcień, takie żywe, intensywne lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny kolorek :) Bardzo mi się podoba :) Bardzo ładne wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, mani, kolorki są żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny, wakacyjny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie, turkus jest bardzo wakacyjnym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze jednak nie moj kolor, ale jednak urody mu nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładny kolor, taki smerfny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana cudowny mani........... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor. W czasie letnim chętnie po takie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pazurki są przeurocze <3 ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor lakieru jest cudowny, jednak moją uwagę przykuł Twój nienaganny kształt paznokci - WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję staram się by wyglądały w miarę ludzko 😁

      Usuń
  12. Śliczny kolor! A marki nie znam, nie miałam do czynienia jeszcze z ich hybrydami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fakt, buteleczka ładna. Ale ten kolor! Boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie próbowałam nadal preferuje tradycyjne lakiery 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor fantastyczny. Idealny na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię taki kształt paznokci :) masz moze w swojej kolekcji lazurkowego semilaca? chciałabym wiedzieć jak wyglądają te dwa kolory w porównaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chodzi Ci o 000 Lazure Dream? Jeśli o nim mowa to owszem mam i jeśli chcesz to zrobię dla Ciebie porównanie 😀

      Usuń
  17. Ja również mam kilka LAKIERÓW z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny odcień turkusu! Mnie jednak urzekło zdobienie, jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  19. o wow !!! Ale piękne paznokcie :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolorek jest fantastyczny! chyba zakupię podobny! ;)
    Obserwujemy ?zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger