wtorek, 25 lipca 2017

Delicious Guava mój zapachowy HIT

Lato jest okresem kiedy rzadko sięgam po woski a to dlatego, że upały po prostu robią swoje. Bywa czasem tak, że wosk, który od pierwszego wąchnięcia wpada mi w nos musi być odpalony pomimo wysokiej temperatury na zewnątrz. Tak też było z dzisiejszym Delicious Guava od Yankee Candle dostępne w formie świeć jak również wosków na http://www.goodies.pl/



Lubię owocowe zapachy zwłaszcza te, których owoce nie są mi znane. Tak tutaj Guava była dla mnie ciekawostką i ogromnym zaskoczeniem. Zapach jej kojarzy mi się z egzotyką, piękną i pustą plażą z gorącym i delikatnym piaskiem pod stopami, wysokimi palmami, lazurowym oceanem i powiewem ciepłego, delikatnego wiatru. Do tego przystojny pan niosący "napój bogów a raczej bogini", w szklance, po której ścieka przyjemnie zimna kropla wody. W tą gorączkę TO NIE ONA mnie rozkłada na łopatki, tylko zawartość mojego zmrożonego kielicha.


Słodki i bardzo intensywny zapach, przyjemny, ładnie wyważony i nie duszący. Połączenie guavy, mango, brzoskwini i bergamotki skąpanych cytryną dają idealnie soczystą moc klimatów tropikalnych. Jest to zapach iście owocowy, mocno orzezwiający i taki inny.



Z czystym sumieniem polecam Wam Delicious Guava. Jest to wosk, który spodoba się KAŻDEMU. Jego "owocowość" ładnie rozchodzi się w pomieszczeniu. Słodki ogon miło zmienia swój tor na bardziej kwaśne akcenty. To właśnie ta zmiana powoduje jego inność, że mimo upałów wdychanie jego jest czystą przyjemnością. Dla mnie Delicious Guava jest moim hitem i wiem, że jak tylko pojawi się jakaś fajna promocja kupię sobie słoik i to ten duży właśnie z tą propozycją.


Cena: 9zł
Do kuoienia: http://www.goodies.pl/



Pozdrawiam,


29 komentarzy:

  1. Kiedyś chętnie wypróbuje ten zapaszek 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego zapachu nie znam, ale bardzo chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach wydaje się idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że to taki uniwersalny przyjemniaczek. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kusząca propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najfajniejszy z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wąchałam na sucho w sklepie świece i ciekawy ;) lubię owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu nie znam, ale woski YC bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawił mnie ten zapach ;) ogólnie guava pachnie bardzo ładnie, więc wosk na pewno przypadł by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam owocowe aromaty, to może być coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten wosk <3 cudny zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam woski! Muszę ten wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że ma w sobie kwaśne nuty. Nie lubię typowo słodkich zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mysle, ze przypadlby mi do gustu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie miałam żadnego wosku, ale ten jestem pewna, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak na ten okres idealny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecę wosk znajomej, ostatanio mnie pytała o jakieś a ja teraz nie uzywam. Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę go kupić, uwielbiam takie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli nie jest mdły to mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwaskowe zapachy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro tak go polubiłaś to może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachęciłaś mnie do wypróbowania tego zapachu, zapowiada się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie bym wypróbowała :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam przyjemności przetestować zapachu Guava. Ciekawa opcja :) Lubię kominki zapachowe ale do wosków się nie przekonuję. Za dużo z tym... bałaganu później :D Najlepszą dla mnie opcją są kominki zapachowe na kadzidełka stożkowe, które zamawiam z Backflow.pl. Intensywny ale nie drażniący zapach, ładne te kominki są (ja mam kamienie oraz podświetlanego Buddę). Generalnie fajna alternatywa dla kogoś kto jest znudzony klasycznymi kominkami i lubi sobie urozmaicać oraz cieszyć się efektem wizualnym.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger