poniedziałek, 17 lipca 2017

GlySkinCare - maska do włosów z olejkiem arganowym

Hej Kochani. Jak Wam minął weekend? Pogoda dopisała? Nie wiem czemu ale dziś mam lenia i totalnie mam brak pomysłu na wstęp, też tak czasem macie? Dlatego może bez żadnych ceregieli przejdę od razu do dzisiejszego wpisu. Mowa dziś o arganowej masce do włosów od GlySkinCare.


" Wzbogacona o olej arganowy formuła zapewni Twoim włosom inten­sywne i długotrwałe nawilżenie. Dzięki zawartości cennych skład­ników: białka pszenicznego, keratyny, witaminy E, panthenolu i alo­esuMaska głęboko zregeneruje i wzmocni włosy, nadając im mięk­kość, zdrowy wygląd i blask. "

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride Isopropyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, Glycerin, Dimethicone, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Keratin, Aloe Barbadensis Leaf Juice,  Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Maska do włosów z olejkiem arganowym od GlySkinCare zamknięta jest w plastikowym słoiczku z zakręcaną nakrętką. Maska zabezpieczona jest pazłotkiem, które u mnie niestety nie doczekało zdjęć. Tak czy inaczej duży plus za "sreberko", które daje nam gwarancję "nietykalności" maski. Kosmetyk ma kolor biały, lekką i śliską konsystencję, którą łatwo nakłada się na włosy. Zapach przyjemny, lekko perfumowany jednak nie utrzymuje się na włosach zbyt długo i szybko znika.



Maskę na wilgotnych włosach trzymam minimum 20 min. Po płukaniu wodą włosy bardzo dobrze się rozczesują, maska nie obciąża i nie przetłuszcza ich. Dogłębnie nawilża i dodaje im blasku. Włosy są sprężyste i ładnie wygładzone.  Zauważyłam coś jeszcze. Otóż moje włosy po kąpieli są w lekkim nieładzie i zakręcają się każdy w inną stronę. Stosując maskę arganową włosy są już bardziej ujarzmione. Są prostsze i na swoim miejscu i panuje "włosowy ład".


Muszę przyznać, że maski od GlySkinCare są całkiem dobre i przyjemne. Zarówno wcześniejsza wersja z olejem makadamia jak i ta. Włosy wyglądają zdrowo, błyszczą się, są świetnie nawilżone a końcówki zaczynają swoje drugie, nowe życie.  Przy wersji arganowej raczej uważałabym z włosami kręconymi, bo maska lekko prostuje loczki, więc aby nie było zdziwienia. Minusów raczej nie zauważyłam. Opakowanie 300 ml. jest jak dla mnie idealne, nie za dużo, nie za mało a w sam raz.

Cena: 34.90 zł
Dostępne: http://www.diagnosis24.pl




Pozdrawiam,


16 komentarzy:

  1. Fajnie, że tak nawilża. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować zarówno tą jak i kokosową wersję maski

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiła ta maseczka :)Dogłębne nawilżenie to coś czego trzeba moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy nie przepadają za olejami, ale akurat arganowy tolerują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy. Ja używam maski z Kallosa i głownie myję nimi włosy na całej długości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty z arganem, ten rowzniez kusi. A w szczególności fakt, iz to jeszcze maseczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam produktów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam produktów tej firmy, ale po lekturze Twojej recenzji czuję się zachęcona. Spisuję nazwę produktu i być może wkrótce kupię tę maskę. Tym bardziej, że z obecnie używanej nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. JA muszę w końcu wypróbować te sławy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak u nas by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że maska się u Ciebie sprawdziła :) U mnie pewnie też dałaby radę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę maski tej marki jedynie z blogów ;) Sama nie miałam z nimi do czynienia, choć gdybym gdzieś stacjonarnie spotkała tę, o której piszesz chętnie bym poznała bliżej- myślę, że i moje włosy by ją polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej serii miałam masło do ciała, spisywało się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspominam bardzo dobrze tą maskę, sprawdziła się na moich suchych i wymagających odżywienia włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger