środa, 13 maja 2015

Regeneracyjne serum do paznokci.

W ostatnich  tygodniach moje paznokcie lekko się osłabiły, zaczęły się rozdwajać i niestety łamać w miejscach, które zmuszały mnie do obcięcią ich na króciutko. Nadmiar mojej intensywnej pracy chyba negatywnie na nie wpływa, bo niestety to właśnie paznokcie cierpią z tego powodu najbardziej. Ostatnimi czasy używam pewnego, kosmetyku, który miał mi własnie pomóc w ich regeneracji.


Alessandro Regeneracyjne serum do paznokci.


Skład:


Serum do paznokci mamy w formie  pen-u z małym pędzelkiem na końcu, który służy do aplikacji kosmetyku bezpośrednio na pazurki. Jak dla mnie jest to wizualnie bardzo eleganckie wykończenie w porównaniu do standardowych odżywek - serum w buteleczkach.


Sama aplikacja jest przyjemna, prosta i łatwa w obsłudze. Wystarczy nacisnąć czarną końcówkę - tak jak w długopisie - a w pędzelku pojawia Nam się dość spora kropla produktu, którą nakładamy na pazokcie. Jedna kropla - jedna ręka. Konsystencja serum jest lekko żelowa o cudownie owocowym zapachu, który przypomina mi gumę balonową.


Serum po nałożeniu bardzo szybko się wchłania w skórki i paznokcie. Nie pozostawia żadneej tłustej ani lepkiej warstwy. Stsosuję serum 3 tygodnie w tym 2 razy w tygodniu choć zdarza się, że czasem zapomnę. Przeważnie stosuję owy kosmetyk wieczorkiem, kiedy to moje dłonie mają zamiar odpoczywać, więc wtedy aplikuję i idę spaćku.


Na samym początku stosowania nie zauważyłam nic i tak było przez piewrszy tydzień ( ot rządna już efektów po kilku dniach ). Dopiero jak zaczęłąm częściej malować paznokcie to widać było ,że po kilku dniach od " nasady"widoczna jest pokazna nowa, odrastająca płytka. Rozdwajające końcówki znikły wraz z pierwszym piłowaniem i nie widać ich do tej pory i mam nadzieję, że na długo jeszcze. Skórki mięciutkie, delikatne razem z panokciem stanowią idealny, zdrowy duet.


Serum do paznocki od Alessandro sprawił, że po dłuższym stosowaniu moje paznokcie wyglądają zdrowiej, są mocniejsze i szybciej rosną.Kosmetyk polecam wszystkim, o słabych  i miękkich paznokciach jak i męczących skórkach. Choć cena dość wysoka , to mamy tutaj styczność z profesjonalnym kosmetykiem, który nie tylko pomaga pazurom ale również je odżywia. Wysoka zawartość składników takich jak lawenda i mleczko pszczele czy kwas hialuronowy cudownie nawilżają, regenerują i poprawiają strukturę paznokcia. Myślę, że raz na jakiś czas można zafundować naszym paluszkom taki luksusowy zabieg.

Cena: 34 zł
Dostępność: http://www.alessandro.pl/


A Wy Kochani czego używacie, by Wasze pazurki wyglądały na zdrowe?

Pozdrawiam,

MAGDA

11 komentarzy:

  1. Moje paznokcie ostatnio mają gorszy okres, łamią się niesamowicie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to przechodziłam ostatnio :( Spróbuj je odżywić, choćby oliwką i sokiem z cytryny by je wzmocnić ;)

      Usuń
  2. pazurki ładnie i mocarnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest efekt :) bardzo sie ciesze ze przypadla Twoim pazurkom do gustu :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie słyszałam o tym serum ale chętnie je wypróbuję bo moje paznokcie ostatnio strasznie szfankują
    Zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o nim, chociaż muszę przyznać, że chętnie bym spróbowała :). Używam obecnie NailTeka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cały czas walczę z rozdwajającymi się paznokciami i twardymi skórkami, więc z przyjemnością wypróbowałabym to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz te szpony :) Ja ostatnio ograniczam się do oleju kokosowego jeśli chodzi o ich pielęgnację, i jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger