piątek, 16 grudnia 2011

Świąteczny nabytek ;)

Hello everyone ;))

 Jak wszyscy Wiemy czas przedświatecznych zakupów dotyka wszystkich.Korzystając z pobytu w UK u brata,wybrałam sie na małe zakupki;)

Pierwszym zakupem był zestaw kosmetyków z firmy Accessorize.Mają tam nie tylko po akcesoria damskie takie jak torby-cudaśne,opaski,spinki,portfele no i kosmetyki.Zbytnio nie zwróciłam uwagi na nie,bo stały w kącie żle oświetlonym,ale ku mojemu zdziwieniu aplikując je długo się nie zastanawiałam ;))

Cienie zapiekane Accessorize nr.11-Aphrodite

Cóż mogę powiedzieć o tych cieniach-są piekne,bardzo mocno napigmentowane,posiadaja drobinki,które mienią się na powiekach.Długo się utrzymuja i nie ścierają.

Następnym cudeńkiem jest zapiekany róż do policzków nr.6-Scandal.



Róż jest delikatny i aksamitny.Wystarczy odrobina by móc uzyskać pożądany efekt.Łatwo się rozściera,tworząc kontur jaki chcemy.Trwałość powalająca,utrzymuje sie bardzo bardzo długo a mam zdolność do czestego podpierania sie ręką,więc niektóre róże niestety znikały po jakimś czasie,ten z kolei jest ze mną cały czas ;))Opakowanie myślę,że podbiega standardowi jak na ten rodzaj kosmetyku.

;))

No i został mi ostatni produkt z tej firmy to rozświetlacz w płynie-With Love Highlighter. Co jak co,ale kosmetk sprawdza sie na makijażu rewelacyjnie.Możemy go uzywać na cała twarz,pod lub na podkład,ale ja osobiście wolę na,gdyż daje to bardzej efektowny wygląd.


Pojemność ma 50 ml i wystarczy na dość dlugo,bo kolorem jest intensywny i wystarczy odrobina by móc siebie upiększyć.Niestety zdjecia kolru nie posiadam,ale obiecuję namówić Martę,by zrobiła dla Was makijaż używając właśnie  tego wynalazku ;))  Ogólnie kosmetyki te można też dostać w Superdrug,mają w miarę szeroka gamę kolorystyczą,posiadają jak również lakiery do paznokci,kredki do oczu,paletki cieni.Myslę,że jest warto zakupić sobie bo naprawdę pimentacja jeśli chodzi o cienie jest naprawdę godna uwagi.Cena to ok. 4-6 funty.  Macie okazję to szczerze polecam ;)

  A Wy co sądzicie o nich ;)Buziaczki Magda ;))




1 komentarz:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger