środa, 10 kwietnia 2024

Vianek, Prebiotyczny, Nawilżający żel pod prysznic

 


Czy w swojej pielęgnacji macie kosmetyki, które dzielicie np. jakąś specjalną kategorią? Ja np. jeśli chodzi o kąpiel to mam podzielone żele pod prysznic, które używam na szybko oraz te które śmiało leję do wanny w celu porządnego odprężenia się i relaxu. W ostatnim pudełku od Pure Beauty znalazłam właśnie żel pod prysznic, który na dzień dobry kupił mnie już swoim zapachem. Dlatego to on pierwszy ruszył w stronę łazienki na testy , które okazały się czystą przyjemnością nie tylko dla ciała ale też i dla zmysłów. Zapraszam Was na recenzję prebiotycznego żelu pod prysznic marki VIANEK.

Odkryj sekret zdrowej i promiennej skóry z prebiotycznym żelem pod prysznic, stworzonym z myślą o codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Ten innowacyjny produkt łączy w sobie delikatność i skuteczność, zapewniając łagodne, ale efektywne oczyszczenie bez ryzyka podrażnienia, nawet w przypadku najbardziej wrażliwej skóry.

Kluczowym składnikiem jest inulina – naturalny prebiotyk pozyskiwany z korzenia cykorii, który nie tylko nawilża, ale również wspiera odbudowę naturalnego mikrobiomu skóry, zapewniając jej optymalne warunki do zachowania dobrej kondycji.
Wzbogacony ziołowymi ekstraktami z chabru bławatka, lnu i podbiału, żel nie tylko nawilża, ale również łagodzi swędzenie i delikatnie powleka skórę, chroniąc ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Ta wyjątkowa kompozycja składników sprawia, że skóra staje się miękka, gładka i nawilżona, a Ty możesz cieszyć się uczuciem komfortu przez cały dzień.
Delikatna formuła żelu sprawia, że jest idealny do codziennej higieny, a jego regularne stosowanie pozwoli Ci zachować skórę w doskonałej kondycji na dłużej.

Żel ma piękną rzucającą się w oczy szatę graficzną. Kolorowa mozaika bardzo fajnie ogrywa rolę wabika, na którą sama chętnie się łapię. Konsystencja konkretna, dość gęsta, dająca mnóstwo aksamitnej piany, która otula całe ciało. Zapach to kolejna sprawa, która mnie urzekła. Wspaniały, elegancki, romantyczny i kuszący. Ta wersja żelu idealnie spisuje się w celu domowego SPA. Prócz dokładnego oczyszczenia ciała, mamy tu dawkę znakomitej chwili tylko dla siebie. Dzięki zaskakującym nutom zapachowym możemy śmiało zapomnieć o codziennych problemach i pełną piersią zaciągnąć się w ten pachnący świat.  Bardzo podoba mi się skład żelu. Mnóstwo naturalnych składników w tym ziołowych ekstraktów, które bardzo pozytywnie wpływają na skórę. Przy systematycznym stosowaniu skóra zyskuje miękkość i gładkość, poprawia się jej koloryt i sprężystość oraz jest wspaniale odżywiona i otulona pięknym zapachem, który długo pozostaje na skórze! Prebiotyczny żel pod prysznic Vianek pozostawia po kąpieli uczucie przyjemnej czystości i świeżości, której mówię TAK!



                                                            Podsumowując




12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię nawilżające żele. Są świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się u mnie sprawdza, można się umyć od stóp do głów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo obiecująco, chętnie go przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawilżenie pod prysznicem to to co uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze tego produktu. Lubię tą markę żel na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie używam i podoba mi się 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki żel by mi się przydał. Vianek dobrze mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki tej firmy. :) Bardzo ładnie opakowanie tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam że te produkty są dobre. Jeszcze nie zdążyłam nic kupować z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele, które nie tylko pielęgnują skórę, ale także zapewniają chwilę relaksu. Jestem ciekawa zapachu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi naprawdę zachęcająco. Chętnie go wypróbuję gdy skończę swoje zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka mi znana. Żel zapowiada się całkiem dobrze chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger