poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Bielenda Professional, Peptide Lift, 3% serum z peptydami

 


Witajcie Kochani! Nie wiem jak Wy znosicie te upały ale ja ledwo dyszę i nawet pisanie mi nie idzie. Dlatego posty pojawiają się rzadziej tylko i wyłącznie z mojego lenistwa spowodowanego temperatura. Dzisiaj natomiast słów kilka o świetnym kosmetyku, którego byłam ciekawa długi czas. Dzięki miesięcznej subskrypcji Pure Beauty mam możliwość poznawania kosmetyków bliżej. Jednym z ulubieńców ostatniej edycji Jungle Fever jest serum z peptydami od Bielenda Proffesional. Fantastyczny produkt, u którego prócz samych zalet nic nie zauważyłam

"Mocno skoncentrowane serum przeciwzmarszczkowe. Działa wygładzająco, zmniejsza oznaki starzenia, poprawia jędrność, elastyczność, wspomaga redukcję zmarszczek, a także odżywia i nawilża skórę. Zawiera 3 rodzaje specjalnie dobranych peptydów w efektywnych stężeniach. Polecane skórom tłustym, dojrzałym i normalnym."

Serum mamy w małej, szklanej i przezroczystej buteleczce z bardzo fajnym i sprytnym dozownikiem, który daje Nam idealną porcję serum. Produkt ma konsystencję  żelową o przyjemnym i delikatnym zapachu. Serum świetnie się rozprowadza i bardzo szybko wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy. Używałam go zarówno na noc jak i na dzień. Dobrze zdaje egzamin pod makijażem, cera się nie świeci i nie roluje z nadmiaru dobroci. Skóra po aplikacji jest natychmiastowo nawilżona, wygładzona i odżywiona. Rano oznaki zmęczenia są niewidoczne a skóra jest bardziej wypoczęta, bardziej napięta, elastyczna i delikatna w dotyku. Czy wygładziło mi zmarszczki? No niestety nie, ale mam wrażenie , że przy regularnym stosowaniu serum jakby delikatnie je spłyciło dzięki czemu wyglądam nieco jak dwudziestolatka ;)


Uwielbiam peptydy ich działanie i wpływ na skórę, zwłaszcza wtedy kiedy widzę, że potrzebuje delikatnego klapsa by ponownie powstała i wzięła się za siebie. Efekty nie są spektakularne jeśli chodzi o działanie przeciwzmarszczkowe, ale serum z peptydami ma w sobie to coś, co sprawia, że bardzo lubię po nie sięgać oraz moja cera wygląda jakoś lepiej.  Serum z peptydami od Bielenda Proffessional to dla must have kosmetyk przy codziennej pielęgnacji skóry po 30stce.  Cieszę się, że je poznałam i czekam na fajne promo by zrobić sobie pokaźne zapasy ;)


                                              Pozdrawiam 




3 komentarze:

  1. Ostatnio widziałam sera Bielendy w promocji w Rossmanie, ale nie wiem czy akurat te w nie wchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym wypróbować. Bielendę bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze czeka na testy, ale uwielbiam ich produkty 😀

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger