wtorek, 21 lutego 2023

SORAYA Rosarium- tonik esencja różana

 

Tonik...w mojej pielęgnacji cery to chyba jeden z kosmetyków po który najrzadziej sięgam. Czemu? A no bo jeszcze nie znalazłam takiego, który by podpasował mojej kapryśnej skórze. Po każdym innym normalnie piecze mnie skóra w okolicach nosa i nie wiem czym to jest spowodowane. Dlatego zanim sięgnę po tego typu produkty przekopuje pół internetu w celu opinii. Dziś chciałabym Wam pokazać fajną alternatywę dla klasycznego toniku, który znalazłam w ostatniej edycji Pure Beauty.


Tonik - esencja różana Rosarium to:

- Odświeżająco-kojąca formuła, która przywraca skórze równowagę pH

- Nawilżona skóra, bez uczucia dyskomfortu

- 95% składników pochodzenia naturalnego

- Naturalny zapach wody różanej, bez dodatku kompozycji zapachowej

Zanurz się w różanym ogrodzie i poczuj moc wyjątkowych składników, woda różana i ekstrakt z róży stulistnej – nawilżają i koją skórę, zapewniają jej gładkość, pantenol – działa nawilżająco i łagodząco.


Tonik zamknięty jest plastykowej butelce z zatyczką, która jest solidna, dobrze domyka opakowanie dzięki czemu płyn się nie rozlewa. Esencja ma piękny różany zapach, który nie jest mdły ani sztuczny. Jego delikatne nuty fajnie działają na zmysły. Jego zwykła, wodnista formuła po aplikacji na twarz nie klei się i nie lepi. Tonizuje skórę lekko, zmiękczając ją i przyjemnie odpręża. Okolice nosa jakby zostały ukojone...nic nie piecze, nic nie swędzi. Eureka! Toniku używam na kilka sposobów. Klasycznie jako tonizacja codzienna skóry po porządnym demakijażu i wtedy albo przecieram wacikiem albo spryskuję nim twarz ( część mam odlaną w butelce z pompką). No i fajnie się sprawdza przy maseczkach algowych. Wielki plus dla esencji - tonik za świetny skład bo zawiera aż 95% składników naturalnych.


Kończą tylko napiszę, że tonik-esencja bardzo fajnie odświeża i oczyszcza skórę. Delikatny, nienachalny zapach powoduje odprężenie i ukojenie. Kosmetyk nie pozostawia lepkiej powłoczki, skóra po nim się nie świeci, za to nawet przyjemnie nawilża. Jest bezpieczny dla skóry wrażliwej gdyż nie ma mowy o podrażnieniach i na szczęście nie wysusza. Jak dla mnie jest całkiem dobrze wydajny i jest kosmetykiem wielofunkcyjnym, gdyż zastosowań przynajmniej u mnie ma wiele. Bardzo się cieszę że dzięki boxom Pure Beauty mogę odnajdywać takie świetne perełki.


                                                         Pozdrawiam,




6 komentarzy:

  1. Jeden z niewielu toników, który uwielbiam, wspaniałe odświeża moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam różane kosmetyki, dlatego ucieszyłam się z obecności tego toniku w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie kupowałam produktów tej marki. Toniki różane dobrze się u mnie sprawdzały

    OdpowiedzUsuń
  4. Różana produkty są świetne. Ten tonik bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  5. Czeka u mnie na testy, ale uwielbiam różane kosmetyki 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam każdej ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger