piątek, 19 sierpnia 2022

NOU Velvet Blossom - nowy zapach na lato

 


Lubicie perfumy czy raczej wody toaletowe. Jakie nuty zapachowe najbardziej Was urzekają? Owocowe, kwiatowe, drzewne, z męskim akcentem? Czy zapach musi być odwzajemniony pogodą, humorem, stylizacją czy po prostu od tak? Na co zwracacie uwagę przy wyborze nowego zapachu? U mnie to musi być to COŚ... co przyciąga nos i chęć ponownego sięgnięcia po niego. Po prostu psikam na nadgarstek lub wącham korek i wiem, że to jest to ! Tak też było z wodą toaletową marki NOU Velvet Blossom. Nie musiałam długo się zastanawiać, czy chcę Nią pachnieć . Od pierwszego pryśnięcia wiedziałam, że zapach zagości na dłużej w moim domu. Jeśli chcecie wiedzieć jak pachnie Velvet Blossom to zapraszam na dalszą część wpisu.

  • nuta głowy: bergamotka, mandarynka, kardamon
  • nuta serca: goździki, rozmaryn
  • nuta bazy: tonkowiec wonny, wanilia, paczuli, skóra
Velvet Blossom urzeka już samym opakowaniem. Jego kolorystyka wpadająca w mocną fuksję sprzyja pozytywnemu wizerunkowi. Dodatkowy kartonik zabezpiecza Nam buteleczkę przed uszkodzeniem a w środku kryje się szklana buteleczka z pięknym kryształem służącym jako korek. Pierwsze spotkanie z zapachem było dość dziwne i niespodziewane. Miałam wrażenie, że czuję w ogóle coś innego niż zapowiada producent, dopiero później poczułam, piękny klimat , bardzo kobiecy i tajemniczy.
Kompozycję otwiera bergamotka i kardamon. Jednak do delikatne nuty goździku i rozmarynu podkreślają wyrafinowany charakter całej aranżacji. Główną nutą bazy jest słodka wanilia z paczulą. Przełamują ją nowoczesne, drzewne akordy tynkowca wonnego. Dzięki niemu zapach nabiera wyjątkowego wymiaru, który przywodzi na myśl tętniące życiem, klimatyczne uliczki.



Jestem miło zaskoczona projekcją tych perfum. Jest to zdecydowanie propozycja dla pewnych siebie kobiet, które chcą na co dzień celebrować swoje korzenie i wartości a jednocześnie nie boją się nowych wyzwań.  Są to ciekawe perfumy o dobrej trwałości i w rozsądnej cenie. Zapach przyjemny, nie duszący, myślę  że sprawdzi się zarówno na wieczorne wyjścia jak i do pracy.

Jeśli jesteście ciekawi zapachu to mam dla Was kod rabatowy WOMENWORLD do wykorzystania na nouparfum.pl



                                                            Pozdrawiam,



3 komentarze:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger