piątek, 12 sierpnia 2022

BIOLAVEN - winogronowo-lawendowa mgiełka do ciała

  


Lubicie lawendę? Lubicie jej zapach i kosmetyki z jej udziałem? Ja bardzo... Jeśli jest świeża, nie dusząca to zdecydowanie jestem na TAK! Lawenda to wyjątkowo piękna roślina, jej zapach oraz właściwości pielęgnacyjne cenione są od lat. Dziś lawenda jest cenionym surowcem kosmetycznym. Dlatego nie mogło zabraknąć jej w składzie kosmetyków BIOLAVEN. Marka cieszy się dużym zainteresowaniem i właśnie u nich na stronie znajdziecie wyjątkowe kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów właśnie z zawartością lawendy. A ja dzisiaj mam dla Was recenzję mgiełki do ciała marki BIOLAVEN.



No więc zacznę od zapachu... bo jakby nie było to on gra tu pierwsze skrzypce. Zapachy którymi się otaczamy wpływają na nasze samopoczucie. Kiedy wąchamy olejek lawendowy już po kilku sekundach czujemy się odprężeni i wyciszeni. Tak też jest i w tym przypadku. Natomiast zapach winogron to dla mnie osobiście coś nowego, coś ciekawego i bardzo odkrywczego. Mimo iż lawenda jest mi znana bardziej to jednak winogrona tutaj przodują. Ich słodko-wytrawny zapach przypomina mi pole działkowe a na niej skąpane kiście dojrzałych winogron. Gdzieś daleko, daleko wyczuwam kwaskowate akcenty, które łącząc się z obecnością lawendy powodują błogi stan. Zapach mgiełki Biolaven to delikatna bryza, która otula ciało dając ukojenie i wyciszenie. Połączenie winogron z lawendą to strzał w dziesiątkę. 



Prócz fantastycznie odświeżającego zapachu mgiełka ma właściwości uspakajające oraz łagodzące. Lubię używać jej na wiele sposobów. W ciągu dnia w celu odświeżenia i to czasami nawet wkładam ją do lodówki by była chłodniejsza ale również wieczorem przed spaniem. Jej zapach naprawdę uspokaja i pomaga zasnąć. Idealna do stosowania w ciepłe dni, w podróży czy gdziekolwiek jesteście. Nawilża, lekko chłodzi i pozostawia soczysty aromat na skórze. Serdecznie polecam Wam kosmetyki Biolaven. Są w pełni naturalne i cudownie wpływają na skórę jak i całe ciało!



                                                         Pozdrawiam,





7 komentarzy:

  1. Lubię zapach Biolaven, chętnie wypróbuję tę mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapachy tych kosmetyków 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mgiełka to mój sierpniowy ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo solidny produkt. Zdecydowanie mogę go polecić. Rewelacyjna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę, ale lubię lawendę, więc myślę, że by mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej mgiełki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna mgiełka. Na pewno ma cudowny zapach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger