poniedziałek, 15 listopada 2021

Uzdrovisco- naturalna pielęgnacja dla wymagającej skóry

 



Kosmetyki Uzdrovisco już od dawna przyciągały mój wzrok. Zawsze jak przechodzą obok w nich w Rossmanie to moje oko zawsze zerka w tamtą stronę. Na moje szczęście wpadło mi kilka produktów, które namiętnie testowałam przez ostatnie tygodnie. Dlatego też dzisiaj zapraszam was na ich recenzję.


Pianki do twarzy ostatnio to moja ulubiona forma oczyszczania. Są delikatniejsze, wygodniejsze i jakoś tak lepiej nimi mi operować. Fitoaktywna pianka od Uzdrovisco opiera się głównie na naparach z nagietka i dziewanny, kwasie hialuronowym oraz myjących składnikach roślinnych.
Forma pianki to całkiem dość zbita, delikatna chmurka, która na szczęście nie przecieka przez palce. Kosmetyk oczyszcza łagodnie ale skutecznie. Usuwa cały makijaż jak i wszelki zanieczyszczenia z twarzy po całym dniu. Buzia jest dobrze odświeżona i przygotowana na dalsze zabiegi. Dodam też, że pianka pachnie.... fenomenalnie i jest bardzo wydajna!


FITODOZUJĄCY PORANNY KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY

Wersja dedykowana dla skóry dojrzałej, wiotkiej i suchej. Zawarte w nim składniki w wysokich dawkach. Mamy w nim między innymi retinol+ słonecznik, ekstrakt z nagietka jak również bioaktywne lipidy z owsa, wosk jojoba, masło shea oraz skwalan. Konsystencja kremu jest bardzo przyjemna, nie za gęsta, nie za tłusta, rzekłabym, że w sam raz. Kosmetyk bardzo dobrze nawilża, dzięki czemu też jest idealny pod makijaż ponieważ nie zostawia świecącej warstwy tylko wnika w skórę dając jej satynową do tego pięknie rozświetloną skórę.


FITODOZUJĄCY PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM POD OCZY I NA POWIEKI.

Pielęgnacja skóry wokół oczu to bardzo ważny krok w mojej pielęgnacji. Nie mogę go pominąć wręcz staram się jeszcze bardziej skupiać uwagę w te okolice. Krem polecany jest dla osób, które chcą silnej regeneracji skóry, zredukowania zmarszczek i cieni wokół oczu. Znajdziemy w nim fito-nośniki lipidowe, drzewo jedwabne oraz boską trawę. Konsystencja kosmetyku jest dość gęsta, krem szybko się wchłania i dobrze rozprowadza. Systematyczne stosowanie daje widoczne efekty bardziej napiętej i wygładzone skóry. Nadaje efekt rozświetlenia, niweluje opuchliznę i jest delikatny dla oczu.

Jeżeli szukacie fajnych kosmetyków z naturalnych i bogatym składem to  polecam przejść się do Rossmana bądź zrobić zakupy on-line wrzucając do koszyka właśnie produkty Uzdrovisco. Teraz już sama wiem, czemu tyle przychylnych opinii zbierają te kosmetyki. Wszystkie produkty marki są wegańskie, naturalne o pięknych zapachach ( prócz kremu pod oczu- tu wersja bezzapaachowa). Stworzone zgodnie z naturą oraz posiadają maksymalne zalecane dzienne dawki składników aktywnych. Stosowanie ich to czysta przyjemność nie tylko dla mnie ale przede wszystkim dla mojej skóry.


                                                           Pozdrawiam,




15 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę. Produkty wydają się warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie od dawna ciekawią ich produkty, a do tej pory nic nie udało mi się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ich krem do twarzy i fajnie się sprawdził. Inne produkty też mnie pewnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja skóra jest wymagająca. Chętnie zapoznam się z produktami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skóra potrzebuje pielęgnacji i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  7. W przypadku problematycznej skóry na pewno trzeba zadbać o naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że bardzo interesują mnie ich kosmetyki i mam zamiar coś wypróbować prędzej czy później 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktów. Bardzo jestem ciekawa jak działają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naturalne produkty najlepiej pielęgnują skórę. Tylko takie warto wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wrażliwa skóra na pewno wymaga innej pielęgnacji. O tym trzeba pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wypróbuje. Od kiedy używam naturalnych produktów moja skóra znacznie się poprawiła

    OdpowiedzUsuń
  13. Naturalna pielęgnacja skóry jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów. Na pewno po nie sięgnę, jak tylko wykończę stare kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazwa marki obiła mi się o uszy. Moja skóra właśnie jest wymagająca. Może te produkty polubi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger