poniedziałek, 8 listopada 2021

Nawilżacz powietrza od Ajri Polska



Nawilżacz powietrza, co to takiego i czy są one Nam potrzebne? Na rynku istnieje wiele modeli i typów nawilżaczy powietrza. Są na przykład nawilżacze tradycyjne, które zawieszamy na grzejniku, nawilżacze parowe, ewaporacyjne, czy też ultradźwiękowe. Ja miałam akurat możliwość testowania tego ostatniego, czyli nawilżacza ultradźwiękowego od Ajri Polska.


Mój nawilżacz otrzymałam w estetycznym kartoniku, które uchroniło go przed awaryjnymi uszkodzeniami w transporcie. Samo urządzenie również jest bardzo ładne, ma delikatne kształty, fajny design i jest dostępny w 3 kolorach -białym, różowym i czarnym. Ja zdecydowałam, się na czarny odcień, gdyż wiadomo klasyka nigdy nie zginie! Dyfuzor jest wyposażony w 2 tryby nawilżania. Możesz ustawić go na ciągłe działanie przez 4 godziny lub systematyczne wypuszczanie mgiełki przez 6 godzin po czym wyłącza się sam automatycznie. W zależności od pomieszczenia, w którym się znajdujesz, dostosujesz plan pracy urządzenia do swoich potrzeb.


PROSTA OBSŁUGA: Wystarczy nalać wodę, podpiąć kabel usb do nawilżacza a drugą końcówkę wpiąć pod ładowarkę USB, adapter usb, laptopa, powerbank lub inne urządzenie posiadające port usb.

Dodatkowo zimna mgiełka i efekt świetlny wprowadzają relaksujący nastrój zarówno w domu, jak i w pracy. W tym przypadku nie chodzi tylko o atrakcyjny wygląd urządzenia, ale i jego skuteczność. Nawilżacz poprawia klimat w naszym domu, niwelując zły wpływ suchego powietrza. Dyfuzor Ajri nie tylko nawilża powietrze, ale dodatkowo może służyć jako element aromaterapii. Wystarczy, że dodasz do wody kilka kropelek swojego ulubionego olejku leczniczego i gotowe! W pomieszczeniu będzie się unosił Twój ulubiony zapach, który może poprawić stan układu oddechowego.


Nawilżacz powietrza warto doceniać. Prócz zjawiskowego designu urządzenie nie tylko nawilża powietrze ale sprawia, że wieczory stają się przyjemniejsze nie tylko wizualnie. Na stronie sklepu aktualnie trwa promocja więc chętnych odsyłam do linku, który sprawi, że Wasze wnętrze również nabierze innego wymiaru ;)  https://ajri.pl/


                                                      Pozdrawiam,

 


 

5 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący wpis. Chętnie bym przetestowała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez nawilżacza nie wyobrażam sobie już okresu jesienno-zimowego! Ratuje moją skórę i układ oddechowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawilżanie powietrza jest dla mnie bardzo ważne. Warto się zdecydować nawet na niewielki nawilżacz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale nawilżacz powietrza to na pewno dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w domu nawilżacz i jak najbardziej polecam, szczególnie w okresie grzewczym.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger