piątek, 26 lutego 2021

Lux Dream Car Fragrance, kobiece zapachy do samochodu

 

Lubicie dopieszczać Wasze auta? Czy raczej nie przywiązujecie wagi do gadżetów w samochodzie? Moje auto jest niczym choinka , obwieszona dobrociami...pachnącymi dobrociami. Rodzinka się ze mnie śmieje, że ciut nie perfumeria samochodowa. No ale cóż poradzić jak ja kocham piękne zapachy nie ważne czy są to do domu, do auta czy klasyczne perfumy.

Idąc tym tematem dla miłośników zawieszek do samochodu mam propozycję od marki Lux Dream. Nie są to zwykłe zawieszki, wyróżnia ich jeden szczegół... JAKI? O tym w dalszej części wpisu.



"Lux Dream Car to polska marka stworzona przez dwóch młodych ludzi, których połączyła pasja do stworzenia czegoś wyjątkowego i niepowtarzalnego. Stworzyli produkt, który oddaje charakter samochodu jak również przywołają wspomnienia wyjątkowych chwil spędzonych w aucie, a takich może być wiele ..."


W ofercie sklepu marka posiada 4 zawieszki , w kształcie butelek perfum. Dodatkowo każda z nich zapakowana jest w ochronną folię i kartonik. Nie tylko pięknie pachną ale wizualnie prezentują się bardzo elegancko i kobieco. 3 różowe jedna czarna.  Żeby radości było więcej marka posiada "ubranka" na swoje buteleczki! Kokardki, pomponiki, różowe, białe, czarne, kto co lubi! A kobiety wiedzą co lubią!


Zawieszki nie tylko wyróżnia wygląd ale dodatkowy gadżet, który naprawdę dodaje uroku. Orange Blossom, Honey Rasberry & Jasmin, Patchouli Rose & Vanilla, Pink Pepper Jasmine & Vanilla oraz Black Vanilla Mint & Tangerine.  

4 zapachy ale jakże różne od siebie, lekko słodkie, pudrowe, z odrobiną nuty męskiej, wzorowane na.... czymś innym, niespotykanym ale jakże kunsztownym. Auto pachnie subtelnie i na pewno zwróci uwagę na nie jeden nos!  



Pozdrawiam,





7 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że są takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę mieć w aucie żadnego zapachu. Mdlą mnie, co jest dla mnie niebezpieczne podczas jazdy. Wolę nie ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam prawa jazdy, ale u nas zawsze ja wybieram zapachy, choć z takich mój narzeczony nie byłby zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam auta, ale może córka będzie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele z tych zapachów to istna magia. Z chęcią bym coś takiego kupił do swojego wozu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno ładnie pachną a do tego ładnie wyglądają. Pasowałyby do mojego auta. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachy to rzecz gustu, ale warto mieć kilka ulubionych

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger